Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:04:00 GMT

۷۲۰ هزار زائر اربعین از مرز شلمچه عبور کردند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۷۸۳۱

۷۲۰ هزار زائر اربعین از مرز شلمچه عبور کردند

فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: در ایام اربعین بالغ‌بر ۷۲۰ هزار زائر از مرزهای چذاب و شلمچه در استان خوزستان عبور کردند. ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرز شلمچه، سردار حیدر عباس زاده امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ایام اربعین تا روز گذشته بالغ‌بر 720 هزار زائر از مرزهای چذاب و شلمچه در استان خوزستان عبور و در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی انتظامی استان خوزستان افزود: از دو روز قبل موج بازگشت زائران شروع‌شده و تاکنون بالغ‌بر 200 هزار نفر از این سفر بازگشته‌اند.

وی عنوان کرد: وضعیت نظم، امنیت و ترافیک آرام و روان است و به‌عنوان یک نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم که در خدمت زائران اباعبدالله هستیم.

سردار عباس زاده با اشاره به عبور بالغ‌بر 110 هزار تبعه خارجی از مرزهای خوزستان، اعلام کرد: بازگشت اتباع تاکنون چشمگیر نبوده اما پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده شاهد بازگشت اتباع خارجه همراه با سایر زائران باشیم.

فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اشاره به موارد امنیتی در مرز شلمچه، بیان کرد: مشکل امنیتی در روزهای منتهی به اربعین در مرز شلمچه نداشتیم.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از حدود یک میلیون زائر منتظر تشرف به حج تمتع، حدود ۹۰ هزار نفر امسال اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج تمتع ۱۴۰۳ قطعی شده و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

مرعشیT رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هم گفته است: استطاعت ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع شده اند و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی