Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام وب‌وان، دشوارترین مرحله در این زمینه یافتن بهترین روش تبلیغاتی است. مسلما هر کسب‌وکاری از یک پیشنهاد تبلیغاتی که بتواند با کمترین هزینه، بالاترین بازدهی را برایش به دنبال داشته باشد، استقبال می‌کنند.

شما با بکارگیری پنل اس‌ام‌اس وب‌وان می‌توانید به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه پیامکی وب‌وان

سامانه پیامکی ابزاری است تحت وب که به سرویس‌های مخابراتی متصل شده و امکان ارسال و دریافت پیامک را برای شما فراهم می‌آورد. به این ترتیب شما می‌توانید پیامک‌های ارسالی و دریافتی خود را به راحتی مدیریت کنید.

این سامانه به سخت‌افزار جانبی مانندGSM Modem  و یا سیم‌کارت نیازی نداشته و شما فقط با اتصال به اینترنت و داشتن نام کاربری و رمز ‌عبور اختصاصی خودتان، می‌توانید ارسال و دریافت‌های پیامک‌های خود را مدیریت کنید.

مهم‌ترین قابلیت استفاده از سامانه‌های پیامکی ارسال پیامک انبوه است.

کاربردهای  پنل اس‌ام‌اس

پنل ارسال پیامک کاربردهای وسیع و نامحدودی داشته و شما می‌توانید بر حسب اهداف خود از آن بهره‌مند شوید. برخی اهداف ارسال پیامک انبوه به شرح زیر است :

فروش محصولات و بازاریابی ایجاد ارتباط دوسویه میان شرکت و مردم ( نظرسنجی) اتوماسیون اداری اطلاع‌رسانی یادآوری

مزایای استفاده ازسامانه پیامکی در تبلیغات

سرعت بالای ارسال

ماندگاری تبلیغات

دسترسی سریع و بازخورد بالا

هزینه متناسب با تیراژ

ارسال پیامک انبوه

مخاطب هدفمند

عدم نیاز به توزیع‌کننده

مدیریت آنلاین

آموزش و پشتیبانی

با یک جست‌وجو در اینترنت شرکت‌های بی‌شماری یافت می‌شود  که خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید که شرکت‌های اصلی پنل اس‌ام‌اس انگشت شمارند، اما واسطه‌ها به تعداد بسیار بالا وجود دارند. سعی کنید شرکت‌های اصلی را از واسطه‌ها تشخیص دهید.

 وب‌وان اس‌ام‌اس به‌عنوان یک شرکت با سابقه، با ارائه پنل پیامکی خود امکان ارسال و دریافت و مدیریت پیامک‌های شما را فراهم آورده است.

مزایای برخوداری از پنل اس‌ام‌اس تبلیغاتی وب‌وان

ایجاد حساب کاربری و دسترسی سریع به پنل ارسال اس‌ام‌اس

امکان ارسال به شماره‌هایی که تبلیغاتشان را مسدود کرده‌اند ( ارسال پیامک به بلک‌لیست)

جدیدترین بانک شماره موبایل به تفکیک محله، اصناف، جنسیت و سن

خط اختصاصی هدیه به انتخاب شما

امکان کار با سامانه از طریق موبایل، تبلت 

هفت روز ضمانت بازگشت بی‌قید و شرط

امکان گزارش‌گیری پیامک‌های ارسالی و دریافتی

امکان افزایش بانک شماره‌های دلخواه شما

راه‌اندازی سامانه پیامکی وب‌وان

شما می‌توانید ظرف مدت کوتاهی پنل اس‌ام‌اس خود را راه‌اندازی کرده و ضمن بهره‌مندی از تمامی امکانات فوق، از کمترین نرخ تعرفه ارسال اس‌ام‌اس تبلیغاتی برخوردار شوید.

بدیهی است که انتخاب جامعه هدفمند و ارسال پیامک به گروه مشخصی از جامعه هدف، بازده بالاتری از تبلیغات را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این رابطه وب‌وان با دارا بودن بانک اطلاعاتی وسیع خود می‌تواند دستیابی شما به جامعه هدف را دقیق‌تر ساخته و نتایج بهتری در تبلیغات برای شما به ارمغان آورد.

کافی است پس از ورود به سایت، بسته به نوع نیاز خود پنل تجاری، سازمانی و تبلیغاتی را انتخاب و خریداری کنید. پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، حساب شما به صورت مادام‌العمر فعال بوده و نیازی به تمدید سالانه حساب خود ندارید.

برای راه‌اندازی سامانه پیامکی ویدیو آموزشی به صورت آنلاین در سایت قرار داشته، علاوه برآن شما امکان ارسال sms به صورت تست را می‌توانید داشته باشید.

ولی با این وجود در صورت هرگونه ابهام و سوالی در رابطه با سامانه پیامکی، کارشناسان فروش مجرب شرکت، از ساعت ۸.۳۰ صبح الی ۱۲ شب پاسخگوی سوالات شما هستند.

همان‌طور که اشاره شد کیفیت بالا آموزش و پشتیبانی وب‌وان، وجه تمایز پنل اس‌ام‌اس این شرکت با سایر نمونه‌های مشابه است.

با توجه به مزایای اشاره شده به نظر می‌رسد بکارگیری یک سامانه پیامکی که امکان ارسال پیامک انبوه را برای شما فراهم آورده و با حذف واسطه‌های تبلیغاتی، از هدر رفتن منابع و هزینه‌های اضافی شما جلوگیری می‌کند. می‌تواند تا حد زیادی نیازهای تبلیغاتی و بازاریابی شما را مرتفع سازد.

کسب در آمد از طریق سامانه پیامکی

نمایندگی پنل اس‌ام‌اس مختص افراد و شرکت‌هایی است که قصد فعالیت در زمینه فروش پنل‌های پیامک انبوه را دارند. امکان قرار دادن این سامانه بر روی دامنه مورد نظر شما وجود داشته و به این ترتیب کاربران شما با آدرس و تنظیمات دلخواه شما وارد سامانه می‌شود.

به این ترتیب بکارگیری نمایندگی سامانه پیام کوتاه می‌تواند برای شما کسب درآمد به همراه داشته باشد. تنها لازم است زیرمجموعه کسب کنید و حساب کاربری آنها را شارژ کنید.

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید پنل اس‌ام‌اس و یا نمایندگی آن می‌توانند به سایت وب‌وان اس‌ام‌اس مراجعه و یا با تلفن ۴۱۶۵۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

true برچسب ها : اس ام اس پنل پیامکی كسب و كار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد

داوطلبان کنکور پیامک هشدار پیرامون تخلف در آزمون را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با ارسال پیامکی به داوطلبان کنکور اعلام کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه دار در آزمون سراسری تحلف محسوب و سبب محرومیت از شرکت در آزمون سراسری از یک تا ۱۰ سال می‌شود.

همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.

کد خبر 747104

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی