Web Analytics Made Easy - Statcounter



رویداد۲۴  مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره هانوی ویتنام شب گذشته با حضور روح‌الله حجازی به عنوان کارگردان فیلم «اتاق تاریک» که تنها فیلم ایرانی بخش مسابقه این جشنواره است، برگزار شد.
«اتاق تاریک» پنجمین فیلم بلند سینمایی روح‌الله حجازی است که با ۱۱ فیلم از دیگر کشورهای جهان در بخش مسابقه پنجمین جشنواره هانوی ویتنام به رقابت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجازی پیش از این فیلم‌های «در میان ابرها»، «زندگى خصوصى آقا و خانم میم»، «زندگى مشترک آقاى محمودى و بانو» و «مرگ ماهى» را کارگردانی کرده و «در میان ابرها» نخستین ساخته او در بیست‌وششمین جشنواره فجر سیمرغ بهترین فیلم اول را دریافت کرد. دو فیلم بعدى‌اش «زندگى خصوصى آقا و خانوم میم» و «زندگى مشترک آقاى محمودى و بانو» هر دو به دلیل ممیزى از جشنواره فجر کنار گذاشته شدند و «زندگى مشترک آقاى محمودى و بانو» بعد از دو سال توقیف و به دلیل حضور در جشنواره‌هاى خارجى فقط چند نمایش محدود در بخش خارج از مسابقه جشنواره داشت اما هر دوی این فیلم‌ها اکران موفقی در سینماها داشتند.
«اتاق تاریک» روایتگر داستان فرهاد و هاله است که فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده‌اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آنها را در مواجهه با مسائل جدیدی قرار می‌دهد. ‌‎
ساره بیات و ساعد سهیلى با معرفى بازیگر خردسال سید علیرضا میرسالارى بازیگران این فیلم هستند.
اکران «اتاق تاریک» را دفتر پخش «خانه فیلم» به مدیریت سعید خانی بر عهده دارد و عرضه و پخش بین المللی آن بر عهده محمد اطبایی (فیلم‌های مستقل‌های ایرانی) است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سینما جشنواره فیلم ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سراهای دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سراهای دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می کند.

کد خبر 6094867

دیگر خبرها

  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»