Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شایان مصلح که فصل هجدهم لیگ برتر را از روی نیمکت شروع کرد با توجه به محرومیت‌ها و مصدومیت اخیر حسین ماهینی به ترکیب اصلی سرخپوشان اضافه شد و توانست در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۱۸۰ دقیقه مقابل السد بازی کند که البته نمایش قابل قبولی هم داشت و به خوبی جای انصاری را در دفاع چپ پر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان حالا برای فینال آماده می‌شود و به احتمال فراوان در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. پیش از سفر پرسپولیس به امارات گفت‌وگویی با شایان مصلح در رابطه با لیگ قهرمانان آسیا و اتفاقات دیدار با سایپا داشتیم که می‌خوانید. 


* قبل از هر سؤالی در مورد اربعین صحبت کنیم که امسال نتوانستی به کربلا بروی!
خیلی دوست داشتم اربعین کربلا باشم، ولی قسمت نشد و باید برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم. دلم پیش زائران اربعین است، ولی در حال حاضر مأموریت من شاد کردن دل هواداران پرسپولیس و کسب افتخار ملی است. 


* چرا بعد از بازی با سایپا دعوا شد؟‌
نمی‌دانم چه شد که دعوا شد، ولی من فقط بازیکنان را جدا کردم تا اتفاق بدی رخ ندهد. 


* بعضی از کارشناسان داوری گفتند گل سایپا آفساید بود، در جریان هستی؟
متوجه نشدم آفساید بود یا نه، ولی سارفو روی من خطا کرد و وقتی بلند شدم که توپ را دفع کنم زیر مرا خالی کرد. اگر آفساید هم نباشد، گل سایپا خطا بود. 


* به نظر می‌رسید برای بازی با سایپا انگیزه نداشتید!
خواه ناخواه تمرکز همه ما روی لیگ قهرمانان آسیاست، ولی با خستگی‌ای که داشتیم و با توجه به زمین چمن خراب تختی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. 


* السد را بردید و حالا برای فینال آسیا آماده می‌شوید.
بله، با کمک هواداران از السد عبور کردیم. البته برد در بازی رفت خیلی به ما کمک کرد که صعود کنیم. برای فینال هم در امارات و ژاپن تمرین می‌کنیم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم. 


* اتفاقی از بازی السد باقی مانده که جایی نگفته باشی؟‌
نمی‌دانم چرا، ولی دو بازی متوالی است که نمی‌گذارند من خوشحالی کنم. هم بازی با ۹۰ ارومیه و هم بازی با السد مأمور دوپینگ تا وسط زمین دنبال من آمد و اجازه خوشحالی به من نداد!


* شناختی از حریف ژاپنی دارید؟
فعلاً شناختی نداریم و بیشتر شناخت ما روی تیم‌های غرب آسیا بود و قرار است روز‌های آینده فیلم بازی‌های کاشیما را ببینیم و آن‌ها را آنالیز کنیم، ولی حتماً کادر فنی روی این تیم شناخت دارند و آن را به ما منتقل می‌کنند. 


* می‌دانی که خط حمله کاشیما در بازی‌های خانگی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به همه تیم‌ها ۲ یا ۳ گل زده؟
بله در جریان نتایج هستیم، ولی ما هم بهترین خط دفاع آسیا را داریم و از حالا تمام تمرکز ما برای بازی در ژاپن است تا مثل بازی با السد در خانه حریف گل نخوریم.


* بازی با کاشیما را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
قطعاً کار سختی داریم و تلاش می‌کنیم ابتدا در خانه حریف گل نخوریم، چون می‌توانیم با حمایت هواداران‌مان هر تیمی را در تهران شکست دهیم. هواداران فصل جدید به ما خیلی کمک کردند، بر خلاف فصل قبل که اجازه میزبانی نداشتیم.


* خبر داری فینال ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌شود؟
بله، امیدوارم مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات سخت نگیرند تا هواداران پرسپولیس و مردم ایران بتوانند این بازی را تماشا کنند. اصلاً به جای پنج‌شنبه این بار شنبه را تعطیل کنند!


* برای پایان مصاحبه حرفی مانده که نزده باشی؟
از هواداران‌مان می‌خواهم ما را برای این بازی دعا کنند تا با موفقیت در ژاپن یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شایان مصلح بازیکن پرسپولیس اربعین پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت همچنان دور از دسترس پرسپولیس قرار گرفته است و البته سرخ‌ها در لیگ برتر با چالش بزرگی از این حیث مواجه نشده‌اند و امیر رفیعی با چهار کلین‌شیت طی این دیدارها کار را به پایان رسانده است.

با این حال نگرانی بزرگ پرسپولیس در خصوص دیدار حساس با سپاهان است. هواداران این تیم که بعد از کنار رفتن از جام حذفی با دریافت چهار گل در جریان تساوی پرگل مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی حریف رقیب خود نشده‌اند، تنها امیدشان به لیگ برتر دوخته شده است.

طی ساعات اخیر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با پیام‌های خود به دنبال این هستند تا با بالا بردن روحیه علیرضا بیرانوند و احتمالا احساساتی کردن این گلر باتجربه، او را مجاب به حضور در جدال با سپاهان کنند. آنها با اشاره به اینکه این بازی احتمالا کلید قهرمانی فصل آنها نیز محسوب می‌شود، ضمن احترام به امیر رفیعی از حضور بیرانوند به‌عنوان بمب روحیه و انگیزه تیم برای دستیابی به موفقیت در این بازی یاد کرده‌اند.

باید دید شماره یک پرسپولیس که بعد از باز کردن گچ دست خود همچنان از شرایط آمادگی مطلوب به دور است، در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا این بازی یکی از بزرگترین ریسک‌های دوران فوتبالی‌اش را خواهد کرد و برای حضور در این بازی اعلام آمادگی می‌کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • پیام فوق ستاره فوتسال به شمسایی و شاگردانش
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است