Web Analytics Made Easy - Statcounter

دسته گل یکی از هدایایی است که برای مناسب‌های مختلف مناسب است از تولد تا سالگرد ازدواج و زایمان، دسته گل‌هایی که به مناسبت زایمان برای تازه مادران میبرید هم میتوانند طبیعی باشند و هم مصنوعی. در این بخش زیباترین مدل دسته گل‌هایی که برای زایمان مناسب اند را جمع آوری کرده ایم که همگی طبیعی هستند و بسیار خوشرنگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مدل دسته گل‌ها از انواع گل‌های لاله، رز، مریم، ارکیده و... استفاده شده که ترکیب رنگ فوق العاده‌ای دارند. اگر برای تازه مادران به مناسبت زایمان میخواهید دسته گل تهیه کنید میتوانید از این مدل‌ها ایده بگیرید.

                منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی مدل دسته گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها تیم VARدار ایران در لیگ دسته سوم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" آن‌‌ها روز گذشته از سد تیم پارسیان تهران گذشتند تا همچنان یکی از بخت‌های مسلم صعود به لیگ دسته دوم باشند.

بعد از این بازی گرچه با برد یاران نیکبخت همراه شد، اما این سرمربی جوان به تصمیمات داور اعتراض کرد و نوشت کمیته داوران بایستی برای لیگ‌های پایین‌تر حساسیت بیشتری در زمینه داوری به خرج دهد. اعتراض نیکبخت اما به همین‌جا ختم نشد و او مدعی شده تنها تیمی هستند که در کشور VAR دارند و برای اثبات این حرفش تصویری که از طریق دوربین‌های باشگاه شکار شده و خطای محرز روی بازیکنش را نشان می‌هد، منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • تنها تیم VAR دار ایران در لیگ دسته سوم!
  • نام پدر از کارت ملی حذف شد!
  • تنها تیم VARدار ایران در لیگ دسته سوم! (عکس)
  • درج نام مادران در کارت‌های ملی فرزندان‌ به کجا رسید؟
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان