Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید حاجیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با صداوسیمای مرکز خوزستان، پیاده روی زوار سیدالشهدا و مراسم اربعین قدمگاه ابوالفضل العباس(ع) به صورت زنده از این مرکز پخش خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مراسم مذهبی عزاداران اربعین حسینی  امسال نیز همچون سال های گذشته در محوطه باز قدمگاه برگزار می شود و این مراسم از صداو سیمای مرکز خوزستان و شبکه های سراسری به صورت زنده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان گفت: همزمان با آغاز پیاده روی عظیم زائرین حضرت امام حسین علیه السلام، همه ساله جمعیتی بالغ بر هزاران نفر از شهرستان شادگان و شهرستان های مجاور ازجمله ماهشهر، آبادان، خرمشهر، رامشیر و دیگر شهرستان ها با تاسی از زوار سیدالشهدا(ع) در روز اربعین با پای پیاده و برهنه به عشق آقا امام حسین علیه السلام به طرف قدمگاه ابوالفضل العباس علیه السلام شادگان حرکت می کنند و ضمن عزاداری در طول مسیر، در کنار قدمگاه تجمع کرده وبا تشکیل دسته های عزاداری متعدد و یکنواخت به نوحه خوانی و سوگواری می پردازند.

کد خبر 4445050

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی سعید حاجیان فرمانداری شادگان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز موکب سنندج یاسوج مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس و پژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم افتتاح دوره‌های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد گفت: مردم باید همراه با محبت به امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در راستای شناخت آن حضرت قدم بردارند.


حجت الاسلام محمد مهدی طباخیان افزود: اگر ما به دنبال امنیت و آرامش در خانه و جامعه، داشتن فرزندان خوب و با اخلاق و در کل زندگی خوب هستیم باید شناخت خود را نسبت به حضرت علی علیه السلام و کلام امیرالمومنین بالا ببریم.


در این آیین از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی نهج البلاغه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد