Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:16:28 GMT

تعیین تکلیف ۴۴ پرونده جذب اعضای علمی پیام نور

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۸۶۷۲

دبیر هیات اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور از اخذ تاییدیه وزارت علوم برای ۴۴ پرونده اعضای علمی دانشگاه خبر داد و گفت: نتایج بررسی هفت پرونده باقی مانده نیز به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر عزت اله کردمیرزا از بررسی پرونده تبدیل وضعیت تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم خبر داد و تصریح کرد: در آخرین جلسه هیات مرکزی جذب از مجموع ۵۲ پرونده مربوط به اعضای هیات علمی با مدرک دکترا که تحت عنوان پیمانی مشروط در سال‌های گذشته در دانشگاه پیام نور جذب شده بودند، ۴۴ پرونده پس از بررسی، موفق به اخذ تائیدیه شد و هشت پرونده باقی مانده نیز برای بررسی مجدد و رفع نواقص ارجاع شد تا پس از احراز شرایط لازم، مجدداً بررسی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور ضمن قدردانی از مسئولان وزارت علوم و اعضای هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی برای حل مشکل این افراد که سال‌های متمادی بلاتکلیف بوده‌اند، افزود: از مجموع پرونده‌های اعضای هیات علمی، با وضعیت تحت عنوان پیمانی مشروط تاکنون ۲۳۸ پرونده منتهی به صدور حکم پیمانی قطعی یا بر حسب تسهیلاتی که مقنن به ایثارگران اختصاص داده است، به رسمی، تبدیل وضعیت شده‌اند که از نظر ما مختومه و مابقی نیز در حال پیگیری است.

وی درخصوص عملکرد حوزه جذب طی هفت ماه اخیر دانشگاه پیام نور گفت: از آغاز سال ۹۷ تاکنون، تعداد ۱۲۳ پرونده از پیمانی به رسمی آزمایشی، تعداد ۳۱ پرونده از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی، تعداد ۴۳ پرونده از طریق ارتقای مرتبه و پنج پرونده طبق تسهیلات قانونی ایثارگران منتهی به صدور حکم رسمی قطعی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هیات علمی پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش ایسنا، طی سال های گذشته مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با ارتباط گیری مستقیم با مردم در قالب طرح «وکلا در مساجد» و رسیدگی به مشکلات حقوقی آنها با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضائیه؛ با پرونده‌هایی در سطح کشوری و کثیرالشاکی مواجه شد که بعضاً بیش از چند هزار نفر و چندین وزارتخانه و نهاد و سازمان رسمی در آن درگیر بوده‌اند.

درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده‌ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی‌های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

دریکی از این پرونده‌های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

بر اساس گزارش مرکز وکلای قوه قضاییه، رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی