Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیای بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۱۶ دستگاه اتوبوس از مبداء شهرستان های استان 8 هزار و۸۰۰ زائر هم استانی را به مرزهای سه گانه انتقال دادند، گفت: یکی از رسالت های کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان سمنان تامین وسیله نقلیه زائران اربعین بود که علاوه بر خودروهای شخصی و قطار، اتوبوس ها نیز با کمترین هزینه ممکنه زائران را به مرز انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برگزاری دوره توجیهی برای رانندگان اتوبوس و ماشین های عمومی برای اربعین خبر داد و افزود: از  مجموع ۲۱۶ اتوبوس ۱۶۱ دستگاه به مرز مهران، ۵۳ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه و دو دستگاه به مرز چذابه عزیمت کردند که وظیفه انتقال مسافران خوشبختانه با کمترین مشکل صورت گرفت.

مسئول کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه ۳۲ دستگاه انواع کامیون از سوی صنوف حمل و نقل جاده ای کالا به صورت داوطلبانه رسالت جابجایی وسایل و لوازم خادمان و موکب های اربعین را نیز برعهده داشتند، گفت: تعامل رانندگان کامیون و خاور در این زمینه بسیار خوب بوده است.

منصور کیایی درباره بازگشت زائران نیز اظهار داشت: حمل و نقل جاده ای با استفاده از ظرفیت رانندگان و صنوف حمل و نقل جاده ای استان سمنان آماده است تا در کوتاه ترین زمان زائران اربعین را به سمنان و هشت شهرستان این استان بازگرداند.

کد خبر 4445214

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 تبلیغات اسلامی سمنان حمل و نقل و پایانه های استان سمنان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز موکب سنندج یاسوج مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت:برای نخستین بار ۲۶۰ نفر از استان اصفهان در قالب سه کاروان عمره مفرده در ماه شوال راهی سرزمین وحی می‌شوند.
مهدی صالحی با بیان اینکه ۳۰ نفر از این زائران اعزامی از استان چهار محال و بختیاری هستند، افزود: زائران خانه خدا یازدهم اردیبهشت از اصفهان راهی مدینه منوره می‌شوند.
وی گفت: به دلیل اعزام نشدن زائران در آذر ماه سال گذشته به عمره مفرده، در ماه شوال امسال برای نخستین بار ۵ هزار و ۲۰۰ زائر کشور راهی سرزمین وحی می‌شوند و پس از ماه صفر نیز اعزام اصلی کاروان‌های عمره مفرده از سر گرفته می‌شود.
مهدی صالحی ادامه داد: زائران اصفهانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول‌الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا نیز به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • بدرقه نخستین زائران عمره از فرودگاه امام (ره)؛ پایان ۹سال چشم انتظاری
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور از فردا
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد