Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

یوناتن بت کلیا در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به تأخیر چند ساله در اتمام پروژه مسکن مهر در کشور، گفت: قطعا شعار و وعده دادن برای هر مسئولی بسیار آسان است، اما عمل به وعده ها همواره با تعلل صورت می گیرد و این مسئله مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد می کند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی برای اجرای پروژه های عمرانی به حدود 500 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و اجرای تمام پروژه ها، سال های سال به طول می انجامد که پروژه مسکن مهر یکی از مهم ترین این پروژه ها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت 300 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است

وی گفت: مسکن مهر از زمان وزارت نیکزاد بر وزارت راه و شهرسازی آغاز شد و تاکنون با گذشت چندین سال و تغییر دولت‌ها، هنوز مسکن مهر به اتمام  نرسیده و بر اساس آمارها هنوز ساخت حدود 300 هزار واحد باقی مانده است که این مسئله نشان دهنده کمبود اعتبارات و تخصیص قطره چکانی بودجه است.

بعید است که پروژه مسکن مهر تا دو سال آینده به سرانجام برسد

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه رئیس جمهور و وزیر جدید راه و شهرسازی وعده داده اند که هر چه سریع تر پروژه مسکن مهر را به اتمام برسانند، گفت: ما امیدوار به وعده های دولتمردان هستیم.

با توجه به نحوه تخصیص اعتبارات و امکانات ارائه شده، من بعید میدانم که پروژه مسکن مهر حداقل برای دو سال آینده به سرانجام برسد

وی گفت: با توجه به نحوه تخصیص اعتبارات و امکانات ارائه شده، من بعید میدانم که پروژه مسکن مهر حداقل برای دو سال آینده به سرانجام برسد.

هیچ امیدی به اتمام مسکن مهر نیست

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی اعتبار قابل توجهی وجود ندارد که بتوان آن را برای حوزه وزارت راه و شهرسازی به ویژه مسکن مهر اختصاص داد، بنابر این امیدی نیست که مسکن مهر در ماه های آتی به سرانجام برسد.

افزایش ناچیز وام، مشکلات مسکن مهر را حل نمی کند/ مردم زیان دیدگان اصلی تعلل دولت

بت کلیا در واکنش به برنامه ریزی مسئولان برای افزایش تنها 5 میلیونی وام متقاضیان مسکن مهر، گفت: قطعا این میزان اعتبار بسیار ناچیز است و با وجود این اعتبار بخش قابل توجهی از مشکلات مالی افراد باقی می ماند، این در حالی است که تنها کسانی که از روند تأخیری دولت برای اجرای مسکن مهر ضرر می کنند، مردم و متقاضیان هستند، زیرا تعلل از دولت بوده، اما آن ها باید پول افزایش قیمت مصالح و تجهیزات ساختمانی را پرداخت کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: دولت یک بار برای همیشه باید اعتبار کافی را جهت اتمام پروژه مسکن مهر کل کشور اختصاص دهد، تا متقاضیان بتوانند به سرعت از این امکانات استفاده کنند، نه اینکه چند سال منتظر خانه باشند./

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مسکن مسکن مهر شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد شهرستان شفت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: پروژه گاز رسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) با همت اداره گاز شهرستان نیز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) خوشبختانه تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخودار خواهند بود، افزود: اعتبار هزینه شده این پروژه بیش از ۵۵ میلیارد ریال بوده است.

نقدی با اشاره به اینکه متراژ خط لوله پروژه ۳۶۲۲ متر است که تاکنون این پروژه ۱۷۰۰ متر توسط پیمانکار اداره گاز اجرا شده است، افزود: با اتمام این پروژه ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) برخوردار و بیش از ۲۶۰ علمک گاز نصب خواهد شد.

وی با اتمام این پروژه مهم و بزرگ در امام زاده ابراهیم (ع) بیان کرد: حضور گردشگران و اقتصاد گردشگری برای اهالی این روستا از اهمیت بالای برخوردار خواهد شد و با اتمام این پروژه تمامی روستاهای شهرستان شفت سبز و تا پایان فصل بهار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

کد خبر 6093135

دیگر خبرها

  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست