Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش  شهرستان سبزوار امروز با بیان این مطلب گفت: هم اکنون بیش از ۹۸ درصد مدارس این شهرستان به سامانه های گرمایش مرکزی و تابشی استاندارد مجهز هستند.

حسن محرابی افزود:  همچنین همه مدارس تک و دو  کلاسه شهرستان از سامانه گرمایش تابشی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ۲ سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال برای استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس این شهرستان هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سبزوار با بیان اینکه در مناطق روستایی سبزوار کمبود فضای آموزشی وجود ندارد افزود: یکی از مشکلات جدی آموزش و پرورش این شهرستان کمبود فضای آموزشی در مناطق حاشیه شهر است بطوریکه از این نظر رتبه سوم خراسان رضوی را دارد.

محرابی گفت: برای رفع کمبود فضای آموزشی این شهرستان ماه گذشته ۶ طرح آموزشی با ۵۲ کلاس درس و هزینه ۵۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او با اشاره به کمک ۸۵ میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز در سال های گذشته افزود: ۶ واحد آموزشی نیز با مشارکت خیران تا پایان امسال در سبزوار به بهره برداری می رسد.

هم اکنون 53 هزار دانش آموز در 295 مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سبزوار شهرستان سبزوار سامانه سامانه های گرمایشی سیستم گرمایشی تابشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد

مدیرکل هواشناسی استان کردستان از ورود سامانه بارشی قوی خبر داد و گفت: در شهرستان سروآباد ۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شده است. - اخبار استانها -

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به بارش‌های اخیر اظهار داشت: در روز گذشته سلین اورامان با 38.1 میلیمتر بیشترین و هزارکانیان با 0.5 میلیمتر کمترین بارش را در سطح استان داشته است. در سنندج نیز 13.6 میلیمتر بارش ثبت شد.

وی گفت: متوسط بارش استان به صورت پهنه‌ای از اول مهر ماه 1402 تا 14 اردیبهشت ماه 1403 حدود 421 میلیمتر بوده که این میزان نسبت به سال گذشته افزایشی بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان افزود: این مقدار نسبت به دوره مشابه بلند مدت در استان یک درصد افزایش داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش دارد.

وی بیان کرد: در این مدت شهرستان سروآباد با 973 میلیمتر بیشترین و شهرستان بیجار با 217 میلیمتر کمترین بارش را داشته است.

صدیقی با اشاره به اینکه برای امروز تا اوایل شب در نیمه جنوبی و غربی استان شرایط رگبار و رعد و برق پراکنده وجود دارد، عنوان کرد: از اواسط شب تا بعدازظهر فردا میزان ناپایداری کاهش پیدا کرده اما همچنان برای شهرستان‌های بانه، سقز، دیواندره و ارتفاعات استان وقوع بارش دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی کردستان از ورود سامانه بارشی قوی به آسمان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: روز دوشنبه تا صبح سه‌شنبه سامانه بارشی فعال وارد منطقه شده و در برخی نقاط نیز بارش تگرگ وجود دارد. بارش‌های این سامانه در نیمه جنوب استان قابل توجه بود ه و سبب آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب موقت خواهد شد.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد