Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت محمدحسین فهمیده افزود: بسیج دانش آموزی باید در بین دانش آموزان محبت و ارادت به خدا و تحکیم باور‌ها را رواج دهد

وی ادامه داد: کار بزرگی که در اربعین شروع کرده ایم و قدم عزتمندانه‌ای که برداشته ایم سختی‌های خود را دارد، اما زیارت اربعین به ما درس استقامت و پایداری می‌آموزدوهمگان خصوصا خواهران انقلابی باید زینب وار وعزت مندانه در این جبهه‌ی نبرد فرهنگی دشمن مستکبر که یکی از اهداف اصلی آن به لجن کشاندن وتقدس زدایی از خانواده وزن است به جهاد بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه‌ این مراسم آقای نیرویی معاونت مدیرکل و معاونت آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد: بسیج عشق است، بسیجیان باید در میدان عشق و ایثار تلاش کنند. بسیج مهمترین عرصه برای حفظ دستاورد‌های انقلاب است و باید زمینه بالندگی و رشد دانش آموزان را فراهم کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است