Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائر پیاده امام رضا(ع) گفت: پیش بینی می‌شود که فردا همزمان با اربعین حسینی، ۲۰۰۰ زائر پیاده از اطراف مشهد به حرم رضوی مشرف شوند. ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ استانها خراسان رضوی نظرات

حسین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: تا ظهر امروز 170 زائر پیاده که همگی مرد بوده‌اند وارد مشهد شدند؛ این زائران از مسیر نیشابور، قوچان و سرخس به مشهد آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد 50 زائر عراقی بوده‌اند و 4 زائر پیاده نیز از مهریز یزد به همراه دو نفر شتر پس از طی مسافت یزد به مشهد امشب وارد مشهد می‌شوند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائر پیاده امام رضا(ع) افزود: گروه مهریز یزد برای هفتمین سال است که به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

رضایی گفت: همچنین شب گذشته 150 زائر پیاده از منطقه بزنگان سرخس عازم مشهد شدند که پس از پذیرایی در مسیر به علت بارندگی شدید به محل اسکان جاده‌ای در محل مسجد امام رضا(ع) تنگل شور سرخس منتقل شدند. به علت محدودیت اسکان‌های شبانه، مدیران کاروان‌های زیارتی که قصد تشرف به مشهد را دارند و ثبت نام نکرده‌اند، قبل از حرکت برای پیش بینی اسکان و خدمات بین راهی با تلفن 38558010 مربوط به امور جاده‌ای ستاد جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) تماس گرفته و تعداد زائر خود را اعلام نمایند.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود فردا نیز همزمان با اربعین حسینی از اطراف مشهد بیش از دو هزار نفر وارد حرم مطهر امام هشتم(ع) شوند. از خیرین و مردم ولایتمدار و صنعتگران درخواست می‌شود برای تامین دارو و سوخت و سرویس‌های بهداشتی به ویژه در محورهای جاده قدیم نیشابور، تربت جام و منطقه شورج ملکی سرخس با واحد درمان و جاده‌ای ستاد خدمتگزار همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ ت

R41347/P1336/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران به حج عمره از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین آجیلیان در آستانه آغاز عملیات حج عمره ۱۴۰۳، اظهار کرد: این عملیات ۱۰ روزه است و روزی یک پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و یک پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

وی با اشاره به فرودگاه‌های عامل حج عمره افزود: زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و در قالب ۱۱ پرواز نیز از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم کشور عربستان خواهند شد.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، گفت: دو هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند.

بر اساس اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، آجیلیان با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود، گفت: تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام زائران به حج عمره از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جشن فصل بندگی نوجوانان عرب زبان در بارگاه منور رضوی
  • اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر خراسانی حج تمتع از فرودگاه مشهد
  • اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر خراسانی حج تمتع از فرودگاه مشهد+ جزئیات
  • تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع