Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: بسیج دانشجویی نشست‌هایی در قالب مناظره و یا کرسی آزاداندیشی به مناسبت ۱۳ آبان ماه در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌کند.

علی غلامی، جانشین بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: کشور در شرایط حساسی است و عبور از این شرایط نیازمند آگاهی و بصیرت بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید نقش خود در این شرایط را به خوبی ایفا کنیم.

غلامی گفت: یکی از نقش‌های اقشار جامعه حضور در تمام صحنه‌های مبارزه از جمله راهپیمایی هاست تا عظمت و وحدت ما به دشمنان ثابت شود و در نهایت فکر دشمنی با ما را از سر خود بیرون کنند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان یکی از روز‌هایی است که باید همگی در صحنه حضور داشته باشیم و عهد خود با نظام را تمدید کنیم.

وی درخصوص برنامه‌های بسیج دانشجویی به مناسبت این روز گفت: بسیج دانشجویی نشست‌هایی در قالب مناظره و یا کرسی آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌ها برگزار خواهد کرد. همچنین کارگاه آشنایی با تمدن نوین اسلامی در دانشگاه آزاد و برپایی تریبون آزاد پیش از راهپیمایی در مسیر تظاهرات از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان بسیج دانشجویی خراسان شمالی استکبار ستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین از برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین خبر داد.

سمیه اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین خبر داد و اظهار کرد: مراسم احیای شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر سال‌جاری نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین ادامه داد: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مداحان اهل بیت (ع) به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت، برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ هم‌زمان با شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا (ع) و شهدا حضور پیدا کرده و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

کد خبر 739716

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شیروان خراسان‌شمالی
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم