Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از اسپوتنیک، رسانه دولتی سوریه امروز-دوشنبه- اعلام کرد ائتلاف به رهبری آمریکا بار دیگر از بمب‌های فسفری برای بمباران مناطقی از سوریه استفاده کرده است.

منع استفاده از سلاح‌های مجهز به فسفر سفید از سال ۱۹۴۹ به کنوانسیون سازمان ملل اضافه شد.

این دومین بار طی ماه اخیر است که گزارشی مبنی بر استفاده ائتلاف آمریکایی از این ماده ممنوعه در سوریه منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از سلاح رسانه سازمان ملل سوریه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

مجید فروردین گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

او گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه