Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مقتول با سم به قتل رسیده و آثار خفگی بر روی جسد رویت شد؛ با تحقیقات جامع و کامل از همسر و دختر مقتول راز قتل کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در پی کشف جسدی در اسفندماه سال گذشته در شهرستان زرندیه و کشف هویت آن؛ در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که نامبرده با سم به قتل رسیده و آثار خفگی بر روی جسد رویت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همان موقع همسر و دختر مقتول به لحاظ دلائل اولیه پانزده روز در بازداشت قرار گرفته لیکن به دلیل اینکه موضوع روشن نشد، آزاد می‌شوند.

قاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ در رابطه با این پرونده اظهار کرد: ماه گذشته در پلیس آگاهی مرکز استان تحقیقات جامع و کاملی از همسر و دختر مقتول صورت گرفت و مشخص شد که این دو نفر در ماجرا دخالت داشته اند و به همین منظور با اعزام تیم جنایی مرکز استان مرکزی هر دو نفر با هماهنگی قضایی بازداشت شدند.


وی ادامه داد: این دونفر به حل کردن هروئین آلوده و خوراندن آن به مقتول اعتراف کردند و آثار خفگی نیز توسط فردی دیگری با دریافت وجه و انتقال وی با فرغون به محل کشف به انگیزه اعتیاد مقتول صورت گرفته است که در این رابطه هر ۳ متهم دستگیر شدند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان اراک قاسمی پلیس جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم