Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید بابایی در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر در مرز چذابه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اصول هفت گانه هلال احمر منطبق با آموزه های اسلام بوده و مهم ترین ترین اصل هلال احمر بشردوستی است.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی هلال احمر برقراری صلح، آشتی و تفاهم بین ملت ها است؛ کدام حرکت فرهنگی را در سطح جهان مثل اربعین سراغ دارید که دو ملتی را که هشت سال بر اثر سیاست های اشتباه باهم در جنگ بودند، این گونه به هم نزدیک و قلب های دو ملت را پیوند زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: عشق به امام حسین (ع) توانسته است این دو ملت را به هم نزدیک کند.

بابایی با بیان اینکه همه بخش های هلال احمر با تمام توان و بسیح امکانات در خدمت زائران اربعین حسینی (ع) هستند، یادآور شد: هرکدام از بخش های هلال احمر به فراخور مسئولیت و تقسیم وظایفی که شده نقش هایی را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه جوانان در بحث فرهنگی و پشتیبانی حضور دارند، اضافه کرد: ۶ چادر سلامت در مسیرهای پیاده روی زائران از طرف سازمان جوانان برپا شده است که خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان در پایان بیان کرد: در حوزه جوانان ۶۰ نفر از اعضای این سازمان در طرح ملی اربعین خدمت رسانی می کنند که در ایام به ۱۵۰ نفر افزایش یافته است.

کد خبر 4445296

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی سعید بابایی هلال احمر خوزستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز موکب سنندج یاسوج مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی

به گزارش جام جم آنلاین، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد ونجات در سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.   وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیروهای امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی، به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.   رئیس سازمان امداد ونجات با اشاره به اینکه ٣۴ نفر در  ۴۸ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی تصریح کرد:  ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور