Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@21:57:58 GMT

اقدام خطرناک دانش آموز ابتدایی در لبه بام برج 33 طبقه! +فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۰۹۸۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ماموران آتشنشانی در چین در عملیاتی نفسگیر یک دانش آموز ۸ ساله را که در لبه بام یک ساختمان ۳۳ طبقه در حال گریه کردن بود نجات دادند.

حجم ویدیو: 4.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

دوران ابتدایی مدرسه، دورانی بسیار حساس و مهم برای کودکان به ویژه کلاسی اولی ها به شمار می رود. مطمئنا ترک پدر و مادر و محیط خانواده و قرار گرفتن در محیطی جدید و ناآشنا برای این کودکان با استرس همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو وظیفه والدین و رسانه به ویژه تلویزیون این است که کودکان را از نظر روحی و ذهنی برای ورود به چنین محیطی آماده کنند تا از بروز حوادثی تلخ که در نتیجه ناآگاهی کودک رخ می دهد جلوگیری شود. مانند اتفاق وحشتناکی که به تازگی در شهر " بیجای" واقع در استان گوئیژو چین رخ داد.

اوایل این هفته کارگران ساخت و سازی که مشغول کار با یک جرثقیل در بالای یکی از خیابان های این شهر بودند ناگهان متوجه کودکی شدند که در لبه بام یک برج 33 طبقه ایستاده بود. این کودک در حالی که به شدت گریه می کرد تکرار می کرد : " نمی خواهم به مدرسه بروم."

این کارگران بلافاصله با آتشنشانی محلی تماس گرفتند و آنها را در جریان این حادثه Incident قرار دادند. ماموران آتشنشانی پس از حضور در محل توانستند جان این کودک را نجات دهند. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی چین منتشر شده است ماموران آتشنشانی را در حال نجات این کودک نشان می دهد. این ماموران ابتدا با این کودک شروع به صحبت کردند و پس از آنکه این کودک از لحاظ روحی و روانی آماده شد آنها با نزدیک شدن به او و بستن طناب به دور کمرش موفق به نجات او شدند. بنا به گفته آتشنشانان این کودک در لحظه نجات در حالی که به آرامی مشغول گریه کردن بود تکرار می کرد دوست ندارد به مدرسه برود.

انتشار این ویدئو در حالی در شبکه های اجتماعی چین خبرساز می شود که کودکان در این کشور با فشار و سخت گیری از سوی خانواده ها در درس خواندن و انتظار قبولی در یک دانشگاه معتبر روبرو هستند. در حادثه ای مشابه که اوایل امسال رخ داده بود یک پسر 12 ساله اهل جیانگژی چین که موفق به تکمیل تکالیف درسی اش در تعطیلات زمستانی نشده بود از طبقه 15 یک ساختمان اقدام به پریدن به پایین کرده بود. خوشبختانه او دقیقا بر روی تشک نجاتی که توسط آتشنشانان در پایین ساختمان قرار داده شده بود فرود آمد و در حالی که دچار جراحت از ناحیه گوش شده بود از این حادثه جان سالم بدر برد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به حمیرا عروس 20 ساله توسط دوستان داماد / شوهر بی غیرت چه کرد؟ اصابت گلوله به راننده کامیون بیچاره در اهواز! کتک خوردن پیرزن 88 ساله در خیابان +فیلم بوسیدن دست رییس جمهور روحانی توسط یک نماینده مجلس! / چرا؟! + فیلم انتقام وحشتناک یک مادر از پسر 13 ساله بی حیایش مدیر شرکت با شوهرم بی غیرتم طرح دوستی ریخت تا با من همخوابی کند ! لحظه به آغوش کشیدن پرنیای 3 ساله توسط پدر و مادرش / اشک سردار محمدیان درآمد! این دختر 8 ساله را می شناسید؟ از 5 مهرماه از او خبری نیست +عکس دستگیری 9 زن و مرد در مرکز کاشت مو و مژه در خرم آباد زیر تخت قایم شده بودم که برادر فهیمه من را دید! عکس / واژگونی وحشتناک قطار در نزدیکی پتروشیمی شازند آزادی راننده مست که به مسافرانش دست درازی می کرد +عکس دستگیری 5 مرد با 18 میلیارد اسکناس ایرانی در فرودگاه مشهد فلج شدن دکتری که شاید در مرگ فاطمه و هانیه مقصر باشد ! کتایون ریاحی در راهپیمایی اربعین / اشتباه بزرگ رسانه های عراق + عکس جنجالی نامه تند آزاده نامداری به مدیر شبکه 3/دور دور شماست مبارکتون باشه! حضور امام زمان در برنامه حالا خورشید! + فیلم 2 برادر یک دزد را کشتند و باید اعدام شوند! / در تهران رخ داد فیلمی از وحشت مسافران هواپیمای مرگ قبل از سقوط / 118 نفر جان باختند ! دستگیری مرد مرده خوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تلویزیون حادثه Incident اخبار حوادث دانش آموز روانی خطرناک فیلم کم سن و سال ویدیو ها عکس ایران زندگی اتهام قتل دستگیر شد رسانه دختر جوان اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از پلیس انتظامی گلستان، سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه شنبه در تشریح این خبر افزود: در کنار تلاش‌هایی که توسط گروه‌های مردمی، بسیج و هلال احمر برای پیدا کردن یسنا از بعدازظهر یکشنبه (۹ اردیبهشت ماه) و پس از اعلام خبر مفقودی این دختر بچه آغاز شده بود، پلیساین موضوع را بوسیله کارآگاهان زبده خود پیگیری می‌کرد.

وی به استفاده از بهترین سگ‌های زنده یاب از تهران برای پیدا کردن یسنا اشاره کرد و گفت: پلیس از روز سوم حادثه گم شدن این دختر بچه، سرنخ‌هایی توسط کارآگاهان خود مبنی بر ربایش یسنا بدست آورد اما به لحاظ نگرانی‌ها، حفظ جان کودک و سلامتی اش در اولویت قرار گرفت.

سردار فاضل دادگر ادامه داد: پلیس افزون بر ۵٠ نفر را به‌عنوان مطلع و سه نفر را هم به‌عنوان مظنون مورد تحقیق و بازجویی قرار داده و به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهایت یکی از سه مظنون بازداشت شد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: پس از پیدایش کودک در عصر روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه)، تحقیقات از مظنونین اصلی با شدت و جدیت ادامه یافت تا این که با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس ۲ نفر از عاملان ربایش که یکی در روستاهای کلاله و دیگری در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بودند را دستگیر و آنها در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

وی یادآور شد: ربایندگان پس از این که متوجه قرار گرفتن در تور اطلاعاتی پلیس شده و عرصه را بر خود تنگ دیدند، برای رد گم کنی و فرار از چنگ قانون با توجه به آشنایی به منطقه در فرصتی مناسب، کودک را در مزارع محل رها کردند.

سردار فاضل دادگر همچنین بابیان اینکه تحقیقات پلیس برای یافتن جزییات بیشتر موضوع ربایش یسنا ادامه دارد از همکاری نزدیک اداره کل اطلاعات گلستان در این پرونده قدردانی و گفت: این حادثه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم این استان را اثبات کرد.

کد خبر 849213 برچسب‌ها استان گلستان خبر مهم

دیگر خبرها

  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • نجات کودک ۱۰ ساله خوسفی با تلاش نیرو‌های هلال احمر