Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@04:24:08 GMT

تصادف شدید موتورسوار در اتوبان + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۱۱۴۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: موتورسواری با بی احتیاطی اش جان خود را به خطر انداخت.

حجم ویدیو: 3.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو، موتورسواری با سرعت به خودروی در حال حرکتی در یکی از خیابان های آلاباما برخورد می کند.

خوشبختانه به دلیل استفاده از کلاه کاسکت حال او مساعد است و دچار جراحت های سطحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به حمیرا عروس 20 ساله توسط دوستان داماد / شوهر بی غیرت چه کرد؟ اصابت گلوله به راننده کامیون بیچاره در اهواز! کتک خوردن پیرزن 88 ساله در خیابان +فیلم بوسیدن دست رییس جمهور روحانی توسط یک نماینده مجلس! / چرا؟! + فیلم انتقام وحشتناک یک مادر از پسر 13 ساله بی حیایش مدیر شرکت با شوهرم بی غیرتم طرح دوستی ریخت تا با من همخوابی کند ! لحظه به آغوش کشیدن پرنیای 3 ساله توسط پدر و مادرش / اشک سردار محمدیان درآمد! این دختر 8 ساله را می شناسید؟ از 5 مهرماه از او خبری نیست +عکس دستگیری 9 زن و مرد در مرکز کاشت مو و مژه در خرم آباد زیر تخت قایم شده بودم که برادر فهیمه من را دید! عکس / واژگونی وحشتناک قطار در نزدیکی پتروشیمی شازند آزادی راننده مست که به مسافرانش دست درازی می کرد +عکس دستگیری 5 مرد با 18 میلیارد اسکناس ایرانی در فرودگاه مشهد فلج شدن دکتری که شاید در مرگ فاطمه و هانیه مقصر باشد ! کتایون ریاحی در راهپیمایی اربعین / اشتباه بزرگ رسانه های عراق + عکس جنجالی نامه تند آزاده نامداری به مدیر شبکه 3/دور دور شماست مبارکتون باشه! حضور امام زمان در برنامه حالا خورشید! + فیلم 2 برادر یک دزد را کشتند و باید اعدام شوند! / در تهران رخ داد فیلمی از وحشت مسافران هواپیمای مرگ قبل از سقوط / 118 نفر جان باختند ! دستگیری مرد مرده خوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث خطر فیلم موتورسوار اتوبان بی احتیاطی عکس ایران زندگی اتهام قتل دستگیر شد رسانه دختر جوان اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، مبنی بر وقوع نزاع در یکی از پارک‌های تفریحی شهر نهاوند، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اسرع وقت در محل حاضر شدند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد درگیری بین چند جوان و نوجوان با استفاده از سلاح سرد (چاقو) صورت گرفته که در طی این درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده که شخص مجروح را به بیمارستان انتقال داده ولی علیرغم انجام اقدامات درمانی؛ متأسفانه این نوجوان مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل و با انجام اقدامات گسترده عملیاتی و اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت موفق شدند قاتل ۲۲ ساله را به همراه ۳ جوان دیگر که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انجام اقدامات قانونی و قضائی در این راستا تحت پیگیری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره بر روند زندگی فرزندان خود نظارت و مراقبت ویژه داشته و با صبر و حوصله و همچنین درایت منطقی از بروز این گونه حوادث تلخ که تبعات روحی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت، جلوگیری کنند.

کد خبر 6086473

دیگر خبرها

  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان