Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@13:00:14 GMT

«پلی‌بک» خوانی حمید هیراد تأیید شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۱۳۲۳

«پلی‌بک» خوانی حمید هیراد تأیید شد

رکنا: وزارت ارشاد اعلام کرد که تصمیم دارد، فیلم‌ها و مدارک مربوط به اجراهای مختلف کنسرت شیراز هیراد را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

25 تیرماه، کنسرت حمید هیراد در شهر شیراز حواشی مختلفی ایجاد کرد. پس از شایعه «پلی بک» خواندن هیراد، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرد که تصمیم دارد، فیلم‌ها و مدارک مربوط به اجراهای مختلف کنسرت شیراز هیراد را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو روز پیش بود که ندا رادمهر، خبرنگار موسیقی در صفحه اینستاگرامش از اعلام نظر ارشاد درباره کنسرت هیراد خبر داد و فایل صوتی گفت‌وگو با مدیر روابط عمومی معاونت هنری ارشاد را منتشر کرد.

در این گفت‌وگو مشخص می‌شود که دفتر موسیقی، «پلی بک» بودن بخشی از کنسرت هیراد را تأیید کرده است و مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری در گفت‌وگو با «ایرناپلاس» ضمن تأیید این خبر از نبود قانون Law برای برخورد با موارد اینچنینی خبر داد و اعلام کرد: پیش از این مواردی از پلی بک در کنسرت‌ها نبوده و با وجود این اتفاق باید قوانین مرتبط با آن نیز وضع شود.

**به دلیل محرم و صفر حکم هیراد را اعلام نکردیم

مهدی رنجبر، معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با رادمهر، ضمن تأیید خبر «پلی بک»خوانی هیراد از تذکر به خواننده، مؤسسه و تهیه‌کننده خبر می‌دهد و خبر ممنوعیت هیراد از برگزاری کنسرت در شیراز تا پایان سال 97 را در حالی اعلام می‌کند که در این گفت‌وگو از اختصاص یک سانس رایگان برای مردم در شیراز در ازای آن بخش از کنسرت که «پلی بک» بوده نیز خبر می‌دهد.

رنجبر، دلیل تأخیر در اعلام نظر ارشاد درباره کنسرت شیراز هیراد را ماه محرم و صفر و ایام سوگواری را دلیل رسانه‌ای نکردن این خبر اعلام می‌کند! خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز مرد 70 ساله به دختر 11 ساله داخل ماشین تجاوز به حمیرا عروس 20 ساله توسط دوستان داماد / شوهر بی غیرت چه کرد؟ کتک خوردن پیرزن 88 ساله در خیابان +فیلم بوسیدن دست رییس جمهور روحانی توسط یک نماینده مجلس! / چرا؟! + فیلم انتقام وحشتناک یک مادر از پسر 13 ساله بی حیایش مدیر شرکت با شوهرم بی غیرتم طرح دوستی ریخت تا با من همخوابی کند ! لحظه به آغوش کشیدن پرنیای 3 ساله توسط پدر و مادرش / اشک سردار محمدیان درآمد! این دختر 8 ساله را می شناسید؟ از 5 مهرماه از او خبری نیست +عکس دستگیری 9 زن و مرد در مرکز کاشت مو و مژه در خرم آباد زیر تخت قایم شده بودم که برادر فهیمه من را دید! عکس / واژگونی وحشتناک قطار در نزدیکی پتروشیمی شازند آزادی راننده مست که به مسافرانش دست درازی می کرد +عکس دستگیری 5 مرد با 18 میلیارد اسکناس ایرانی در فرودگاه مشهد فلج شدن دکتری که شاید در مرگ فاطمه و هانیه مقصر باشد ! کتایون ریاحی در راهپیمایی اربعین / اشتباه بزرگ رسانه های عراق + عکس جنجالی نامه تند آزاده نامداری به مدیر شبکه 3/دور دور شماست مبارکتون باشه! حضور امام زمان در برنامه حالا خورشید! + فیلم 2 برادر یک دزد را کشتند و باید اعدام شوند! / در تهران رخ داد فیلمی از وحشت مسافران هواپیمای مرگ قبل از سقوط / 118 نفر جان باختند ! دستگیری مرد مرده خوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قانون Law وزارت ارشاد مدارک فیلم شیراز کنسرت عکس ایران زندگی اتهام قتل دستگیر شد رسانه دختر جوان اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری در چارچوب لالیگا موفق شد رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. تک‌گل مادریدی‌ها در این بازی را آردا گولر به ثمر رساند تا آنها با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری در مورد نکات بازی صحبت و عملکرد تیمش را ارزیابی کرد.

پیروزی امشب؟
من رئال سوسیه‌داد را خیلی دوست دارم. پیروزی در اینجا آسان نبود اما تیم من شگفت‌انگیز است. ما سختی کشیدیم، جنگیدیم. اکنون برای قهرمانی در لالیگا فقط به ۴ امتیاز نیاز داریم.

گلزنی آردا گولر؟
آردا گولر بازیکن بسیار مهمی برای آینده باشگاه است. او فصل بعد اینجا خواهد ماند. واقعا سبک بازی‌اش را دوست دارم، او عاشق باشگاه است و هر روز پیشرفت می‌کند. خیلی جوان است، کم کم شخصیت اصلی خود را خواهد داشت.

زوج رودیگر مقابل بایرن مونیخ؟
من هنوز نمی‌دانم. ما گزینه‌های مختلفی داریم. من وضعیت را در روزهای آینده ارزیابی خواهم کرد.

عملکرد بازیکنان؟
عالی بودند. مردم فکر می‌کردند که ما اینجا آمده‌ایم تا فقط استراحت کنیم. نادرست بود. بازیکنان من می‌خواستند برنده شوند. باید از آنها تشکر کنم، زیرا عملکرد آنها فوق العاده بود.

وضعیت لوکا مودریچ؟
شرایط جسمانی او مطلوب است. این را در بازی‌های گذشته نشان داده است. او تماشایی است. می‌تواند سه‌شنبه مقابل بایرن بازی کند.

دیگر خبرها

  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد