Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رییس اداره حفاظت از محیط زیست سلماس گفت: قلاده گرگ زخمی که وارد شهر سلماس شده بود زنده گیری و به باغ وحش تحویل داده شد.

مهران نظری در خصوص مهار گرگ در حوالی پارک چمران سلماس تصریح کرد: این قلاده گرگ زخمی در مسیر «گورد دره سی» سلماس مسیر خود را گم کرده و سر از شهر در آورده بود.

اظهار کرد: پس از اعلام مشاهده این قلاده گرگ در محوطه پارک چمران سلماس، این گرگ زخمی پس از نیم ساعت عملیات تعقیب با همکاری عوامل آتش نشانی و اداره حفاظت از محیط زیست، مهار، بیهوش و زنده گیری شد و خوشبختانه آسیبی به هیچ یک از شهروندان سلماسی نرسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری بیان کرد: این گرگ مهار شده فعلا تا بهبود زخم‌های سطحی به باغ وحش منتقل شده و پس از بهبودی در طبیعت رهاسازی خواهد شد.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست سلماس از شهروندان خواست تا هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز مرد 70 ساله به دختر 11 ساله داخل ماشین تجاوز به حمیرا عروس 20 ساله توسط دوستان داماد / شوهر بی غیرت چه کرد؟ اصابت گلوله به راننده کامیون بیچاره در اهواز! کتک خوردن پیرزن 88 ساله در خیابان +فیلم بوسیدن دست رییس جمهور روحانی توسط یک نماینده مجلس! / چرا؟! + فیلم انتقام وحشتناک یک مادر از پسر 13 ساله بی حیایش مدیر شرکت با شوهرم بی غیرتم طرح دوستی ریخت تا با من همخوابی کند ! لحظه به آغوش کشیدن پرنیای 3 ساله توسط پدر و مادرش / اشک سردار محمدیان درآمد! این دختر 8 ساله را می شناسید؟ از 5 مهرماه از او خبری نیست +عکس دستگیری 9 زن و مرد در مرکز کاشت مو و مژه در خرم آباد زیر تخت قایم شده بودم که برادر فهیمه من را دید! عکس / واژگونی وحشتناک قطار در نزدیکی پتروشیمی شازند آزادی راننده مست که به مسافرانش دست درازی می کرد +عکس دستگیری 5 مرد با 18 میلیارد اسکناس ایرانی در فرودگاه مشهد فلج شدن دکتری که شاید در مرگ فاطمه و هانیه مقصر باشد ! کتایون ریاحی در راهپیمایی اربعین / اشتباه بزرگ رسانه های عراق + عکس جنجالی نامه تند آزاده نامداری به مدیر شبکه 3/دور دور شماست مبارکتون باشه! حضور امام زمان در برنامه حالا خورشید! + فیلم 2 برادر یک دزد را کشتند و باید اعدام شوند! / در تهران رخ داد فیلمی از وحشت مسافران هواپیمای مرگ قبل از سقوط / 118 نفر جان باختند ! دستگیری مرد مرده خوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه باغ وحش حفاظت از محیط زیست زخمی شهر گرگ عکس ایران زندگی اتهام قتل دختر دستگیر شد رسانه جوان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • رعب و وحشت اهالی شهر مهستان از پرسه آزادانه سگ‌های ولگرد + فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟
  • ماجرای پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس چه بود؟