Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@20:30:13 GMT

فروش اشیاء عتیقه تقلبی به ارزش 11 میلیارد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۱۳۵۱

فروش اشیاء عتیقه تقلبی به ارزش 11 میلیارد

رکنا: فردی که قصد فروش ۱۱ قطعه مجسمه تاریخی تقلبی به قیمت ۱۱ میلیارد ریال را داشت، در عملیات ضربتی پلیس شهرستان بوانات دستگیر شد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: مأموران پلیس Police آگاهی شهرستان مطلع شدند که فردی اقدام به نگهداری تعدادی اشیاء تاریخی عتیقه کرده و قصد فروش آنها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، یک متهم را در این رابطه به همراه ۱۱ قطعه مجسمه تاریخی دستگیرکردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با ارسال اشیاء عتیقه کشف شده به اداره میراث فرهنگی وکارشناسی انجام شده مشخص شد که مجسمه ها تقلبی هستند، افزود: متهم در تحقیقات به جرم Crime ارتکابی اقرار و اعلام کردکه قصد فروش اشیاء عتیقه تقلبی را به مبلغ ۱۱میلیارد ریال داشته است.

منبع: مهر

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز مرد 70 ساله به دختر 11 ساله داخل ماشین تجاوز به حمیرا عروس 20 ساله توسط دوستان داماد / شوهر بی غیرت چه کرد؟ اصابت گلوله به راننده کامیون بیچاره در اهواز! کتک خوردن پیرزن 88 ساله در خیابان +فیلم بوسیدن دست رییس جمهور روحانی توسط یک نماینده مجلس! / چرا؟! + فیلم انتقام وحشتناک یک مادر از پسر 13 ساله بی حیایش مدیر شرکت با شوهرم بی غیرتم طرح دوستی ریخت تا با من همخوابی کند ! لحظه به آغوش کشیدن پرنیای 3 ساله توسط پدر و مادرش / اشک سردار محمدیان درآمد! این دختر 8 ساله را می شناسید؟ از 5 مهرماه از او خبری نیست +عکس دستگیری 9 زن و مرد در مرکز کاشت مو و مژه در خرم آباد زیر تخت قایم شده بودم که برادر فهیمه من را دید! عکس / واژگونی وحشتناک قطار در نزدیکی پتروشیمی شازند آزادی راننده مست که به مسافرانش دست درازی می کرد +عکس دستگیری 5 مرد با 18 میلیارد اسکناس ایرانی در فرودگاه مشهد فلج شدن دکتری که شاید در مرگ فاطمه و هانیه مقصر باشد ! کتایون ریاحی در راهپیمایی اربعین / اشتباه بزرگ رسانه های عراق + عکس جنجالی نامه تند آزاده نامداری به مدیر شبکه 3/دور دور شماست مبارکتون باشه! حضور امام زمان در برنامه حالا خورشید! + فیلم 2 برادر یک دزد را کشتند و باید اعدام شوند! / در تهران رخ داد فیلمی از وحشت مسافران هواپیمای مرگ قبل از سقوط / 118 نفر جان باختند ! دستگیری مرد مرده خوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police جرم Crime اخبار حوادث پلیس عتیقه شهرستان تقلبی دام عکس ایران زندگی اتهام قتل دختر دستگیر شد رسانه جوان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر

اینتر برای خرید زیرکزی به فروش برخی بازیکنانش نیاز دارد

طرفداری | هرتیمی مارکوس تورام را می خواهد، باید بند فسخ 85 میلیون یورویی قرارداد مهاجم فرانسوی با اینتر را فعال کند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، در قرارداد مارکوس تورام با اینتر بند فسخ 85 میلیون یورویی وجود دارد و نراتزوری پیشنهادهای کمتر از این رقم برای او را رد خواهد کرد زیرا قصد حفظ مهاجم 26 ساله خود را دارد. اگر تیمی بند فسخ قرارداد تورام را فعال کند، آنگاه تصمیم نهایی با او خواهد بود. در صورت پاسخ مثبت تورام، اینتر برای جذب یاشوا زیرکزی وارد عمل می شود اما حتی بدون فروش تورام هم نراتزوری این مهاجم 22 ساله را می خواهد. با این حال اینتر قبل از اقدام برای زیرکزی نیاز به فروش دارد.

والنتین کاربونی که به صورت قرضی در مونتزا حضور دارد، یکی از گزینه های اصلی فروش به حساب می آید و قیمت او 30 میلیون یورو تعیین شده است. فیورنتینا پس از رد شدن پیشنهاد 20 میلیون یورویی‌اش در ژانویه همچنان به وینگر 19 ساله آرژانتینی علاقه دارد درحالی که آتالانتا نیز وضعیت او را دنبال می کند. تیم های انگلیسی به ویژه استون ویلا نیز توجه ویژه‌ای به کاربونی دارند.

فیلیپ استانکوویچ، دروازه بان اینتر که در تابستان 2023 به صورت قرضی راهی سمپدوریا شد نیز دیگر گزینه اینتر برای فروش است. امپولی به جذب قرضی پسر دژان علاقه دارد اما مشتریان دست به نقد او در فرانسه هستند.

بولونیا 60 میلیون یورو برای فروش زیرکزی می خواهد و اینتر می تواند با حذف کردن بند بازخرید 12 میلیون یورویی قرارداد جووانی فابیان (قابل فعال سازی در سال 2025)، از بولونیا برای مهاجم هلندی تخفیف بگیرد. این کار باعث می شود روسوبلو بتواند این هافبک 20 ساله را با رقمی بیشتر از 12 میلیون یورو به تیمی مثل آاس رم بفروشد یا اینکه او را حفظ کند. باید دید نراتزوری می تواند با فروش به موقع بازیکنان جوانش پول مورد نیاز برای خرید زیرکزی را فراهم کند یا نه. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش