Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-09@02:02:18 GMT

لوپتگی رسما از رئال اخراج شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۱۴۹۸

لوپتگی رسما از رئال اخراج شد

جولین لوپتگی رسما ازسر مربیگری رئال برکنار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از شکست تحقیرآمیزرئال مادرید در ال‌کلاسیکو با نتیجه 5 بر یک شایعات اخراج لوپتگی بالا گرفت.

دقایقی پیش  باشگاه رئال مادرید رسما لوپتگی را برکنار و سولاری را به عنوان مربی موقت معرفی کرد سانتیاگو سولاری آرژانتینی سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرز قصد داشت بعد از بازی ضعیف رئال مقابل ویکتوریاپلژن در لیگ قهرمانان لوپتگی را برکنار کند اما با نظر هیات مدیره وی در دیدار  ال‌کلاسیکو هم ماندنی شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند و نتیجه را به بدترین شکل ممکن واگذار کرد.مربی اسبق تیم ملی اسپانیا تنها 14 بازی فرصت حضور روی نیمکت مادرید‌ی‌ها را پیدا کرد.

در بیانیه رسمی رئال مادرید در مورد اخراج لوپتگی نوشته شده است:هیات مدیره رئال مادرید در جلسه 29 اکتبر 2018 به این نتیجه رسیده که به قرارداد خولین لوپتگی پایان بدهد. این تصمیم برای تغییر شرایط تیم در زمانی که هنوز فرصت لازم برای دستیابی به هدف‌گذاری‌های ابتدای فصل همچنان وجود دارد، گرفته شده است.

رئال مادرید در جدول لالیگا در پایان هفته نهم با 14 امتیاز در مکان نهم قرار دارد که بدترین شروع 17 فصل اخیر این باشگاه به حساب می‌آید.

گفتنی است بنابر اخبار رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید، پرز رئیس باشگاه به صورت تلفنی با کونته برای حضور در مادرید گفت و‌گو کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال رئال مادرید لوپتگی لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم

جود بلینگام هافبک آینده دار انگلیسی که در ابتدای فصل با مبلغ پایه 103 میلیون یورو با قراردادی 6 ساله از دورتموند راهی رئال مادرید شد، در 25 بازی ابتدایی برای این تیم 17 گل به ثمر رسانده است. جود بلینگام فقط 20 سال سن دارد!

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید
  • گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ (رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل رئال مادرید به بایرن مونیخ توسط ناچو که به دلیل خطا مردود اعلام شد / فیلم
  • جای امباپه باشم، عربستان را به رئال ترجیح می‌دهم!
  • بادامکی:این همه فحش در اصفهان خوردیم چرا صدای کسی در نیامد؟ / شاید هاشمی نسب برای ما کری می‌خواند/چشمی اخراج می‌شد قشقرق به پا می‌کردند!
  • آخرین گل مسوت اوزیل در لالیگا (8 می، 2013) / فیلم
  • موضعگیری تند الخلیفی علیه ایده اخراج انریکه
  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • توافق وست هم با خولن لوپتگی