Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید« علی حسینی پور» روز دوشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی گرامیداشت 13 آبان در خمین، افزود: یوم الله 13 آبان فرصتی است که استکبار جهانی عمق ارادت ملت ایران را به آرمان های اصیل نظامشان درک کنند.
وی ادامه داد: یوم الله 13 آبان روزسرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی است که باید حفظ شود و فقط مختص به یک رخداد دانش آموزی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه خمین اظهار داشت: با اراده خداوند سرنوشت نامعلوم خبرنگار عربستان بسترساز نابودی استکبار شده است.
حجت الاسلام حسینی پور تاکید کرد: میدان داری ارزش ها و ایستادگی در مقابل ضد ارزش ها اصول اساسی نظام اسلامی است.
امام جمعه خمین گفت: حضور آگاهانه مردم در این روز به استکبار جهانی نشان می دهد که آن ها توان مقابله با اقتدار نظام اسلامی ایران را ندارند.
فرماندار خمین نیز در این نشست با اشاره به اهمیت راهپیمایی 13 آبان، گفت: در این روز وقایع مهم تبعید امام خمینی(ره)، شهادت دانش آموزان توسط رژیم پهلوی وتسخیر لانه جاسوسی رخ داده است.
« احمد طهرانی » افزود:هجمه های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی به دلیل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر شده است و دشمنان می کوشند تا با ایجاد نارضایتی در مردم اعتماد جامعه را به نظام کاهش دهند.
فرماندار خمین تاکید کرد: حضور مردم درصحنه های حساس و تاریخ ساز مهمترین علت تثبیت و اقتدار انقلاب اسلامی است به همین علت دشمن برای ضربه زدن به نظام اعتماد مردم را هدف قرار داده است.
طهرانی ادامه داد: دشمنان نظام از تمام توان خود برای مقابله با اقتدار انقلاب اسلامی استفاده کردند اما بصیرت مردم و رهبری هدایتگرانه رهبری همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت دارای 18 هزار نفر دانش آموز است.
7277/6013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ۱۳ آبان استکبار پیروزی انقلاب اسلامی جامعه دانش آموز راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، عصر سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های بیمارستانی استان، جلسه بررسی آخرین روند پیشرفت و حل مشکلات بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس و بیمارستان میناب برگزار شد.

مهدی دوستی در این جلسه با اشاره به اولویت طرح‌های بیمارستانی استان جهت تکمیل، اظهار داشت: از ابتدای دولت تاکنون ۷ طرح و پروژه بیمارستانی یا آغاز شده یا تکمیل آن با جدیت دنبال شده که از این تعداد ۳ پروژه به اتمام رسیده و سایر بیمارستان‌ها نیز پیشرفت خوبی دارند.

وی با تأکید بر فوریت واگذاری انشعابات آب و برق بیمارستان‌های در حال ساخت استان، افزود: تکمیل ۲ بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب بسیار حائز اهمیت است که با حل مشکلات موجود و تأمین منابع مالی، این پروژه‌ها طبق زمانبندی، آبان ماه برای تخت گذاری به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و سپس تقدیم مردم استان می‌شود.

استاندار از منظر تأمین آرامش خاطر و امنیت درمان مردم هرمزگان نیز گفت: اگر مسئله زیرساخت درمانی حل شود می‌توان انتظار داشت پزشکان و متخصصان نیز در این استان حضور یابند و مشکل فعلی مردم و مراجعه بیماران به سایر استان‌ها کاهش بیابد.

وی با اشاره به افزایش هزار تخت بیمارستانی به استان، تصریح کرد: تکمیل این دو بیمارستان بزرگترین کار برای استان خواهد بود که موجب می‌شود سرانه تخت بیمارستانی استان از ۱.۳ به ۱.۹ برسد که از متوسط کشوری نیز بالاتر خواهد بود.

دوستی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با تعریف طرح‌های مختلف در حوزه بهداشت و درمان و تأمین تجهیزاتی از قبیل دستگاه دیالیز به دنبال اصلاح اکوسیستم درمانی استان هستیم گفت: منابع تکمیل طرح‌های درمانی را از محل‌هایی نظیر مولد سازی و سایر منابع تخصیص خواهیم داد، پیمانکاران نیز باید در موعد مقرر نسبت به خرید تجهیزات و تکمیل بیمارستان‌ها اقدام کنند.

کد خبر 6099806

دیگر خبرها

  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است