Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس حقیقی روز دوشنبه در نشست با مسئول آموزش فرماندهی دریابانی استان بوشهر و کارشناسان دریابانی این شهرستان گفت: دراین ارتباط با همکاری قرارگاه مهارت آموزی استان بوشهر، آموزش های مهارتی در پادگان‌ها و پاسگاه های شهرستان گناوه به صورت گسترده اجرا می‌شود.
وی اظهارداشت: ارایه آموزش‌های مهارتی در دوران سربازی در اجرای فراهم سازی زمینه اشتغال و ارتقای مهارت است که توانمندسازی آنان برای ورود به بازار کار را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی، بر توجه به مهارت‌افزایی کارکنان نیروهای مسلح تاکید کرد و افزود: آموزش‌های مهارتی، سربازان را در مسیر اشتغال قرار می‌دهد.
کارشناس مسئول آموزش نیروهای مسلح فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح برای اداره سیستم مدیریتی خود نیاز به مهارت‌های غیر از مهارت‌های نظامی دارند که این مهم با فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای برطرف می‌شود.
فرج الله شولی افزود: باتوجه به اینکه ماموریت قرارگاه مهارت‌آموزی نیروهای مسلح توان افزایی و اعتبار بخشی به سربازان است باید مهارت‌هایی آموزش داده شود که آینده شغلی سربازان را تضمین کند.
شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان بوشهر اشتغال بازار کار فنی و حرفه ای نیروهای مسلح راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند گفت: در سال ۱۴۰۲ هزار و ۵۰۰ بانوی بیرجندی در ۱۹ گروه هدف آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند، حداقل یک مهارت جدید فرا گرفتند.


خانم طالبی افزود: سال گذشته ۱۱۶ دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند برگزار که در مجموع برای متقاضیان، ۱۹۲ هزار و ۱۴۶ نفر ساعت آموزش اجرا شد.


وی گفت: در این مرکز ۵ کارگاه آموزشی در حرفه‌های صنایع چوب، صنایع چرم، گوهر تراشی، هنر‌های تجسمی و هنر‌های نمایشی دایر است که در آن در مجموع بیش از ۳۰ حرفه‌ی آموزشی بنا به تقاضای مهارت آموزان اجرا می‌شود.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند افزود: در سال گذشته به ترتیب، دانش آموزان، متقاضیان مهارت آموزی و زنان خانه دار، بیشترین شرکت کننده در بین گروه‌های هدف مهارت آموزی بوده اند.


طالبی از راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی مهرتاش در سال گذشته در این مرکز یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه محصولات تولید شده کارگاه‌های آموزشی و همچنین محصولات کارآموزان مرکز که در خانه مشغول به تولید هستند عرضه می‌شود.


در این مکان علاوه بر فروش محصولات، سه غرفه در اختیار کارآموزان توانمند دوره‌های آموزشی قرار داده شده تا در تولید سفارشات تبصره ۷۵ این مرکز را همراهی کنند.

                                                                                     

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل