Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون ورزش در گفتگو با خبرنگار برنا پیرامون حضور تیم پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: معتقدم دیدگاه مسئولان و مردم باید درباره تیم پرسپولیس دیدگاهی ملی باشد و هیچ فرقی نمی کند که افراد از چه رنگی باشند و طرفدار چه تیمی باشند، این تیم نماینده ایران است و به نوعی از هویت فوتبال کشورمان دفاع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار داشت: این موضوع که همه ما باید به دیدار تیم پرسپولیس نگاه ملی داشته باشیم می تواندبه نوعی یک تمرین نمادین باشد، برای اینکه ما یاد بگیریم در بسیاری از موارد باید نگاه ملی داشته باشیم. چه در اقتصاد و چه در فرهنگ و حتی در سیاست و در تمام زمینه ها باید دیدگاه ملی در نظر بگیریم و قطعاً افتخار بدست آمده برای تمام ایران است.

وی با اشاره به میزبانی ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: فرصت بسیار خوبی است که ما به جهان نشان بدهیم قابلیت برگزاری رقابت‌های بزرگ را داریم، ما باید نشان بدهیم که دست دوستی به دنیا دراز کرده ایم و به برجام نیز پایبند هستیم، ما می توانیم در تهران نشان دهیم اهل تعامل سازنده با جهان هستیم و در کنار آن حس رقابت در آوردگاه هایی مانند ورزش را با حفظ اصول جوانمردانه انجام می دهیم و از آن استقبال خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس خبرگزاری برنا عضو فراکسیون ورزش فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.   تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌ها و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.   همچنین تقوی در این دیدار در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشور‌های عربی مذاکراتی داشت.   رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفر‌های بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.   بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.   رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب؛ جمعه ۱۴ اردیبهشت به تهران باز می گردد.

دیگر خبرها

  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • ابوترابی‌فرد: عملیات «وعده صادق» قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • حضور ۱۳۰ بازرس آژانس در ایران
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • اعتراف سازنده «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی