Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حمید رضا نظیفی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۲۳ هزار و ۱۰۲ پرونده در حوزه معاینات سرپایی در مراکز پزشکی قانونی استان لرستان مورد بررسی قرار گرفته است. حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان با بیان اینکه تنوع کار پزشکی قانونی بسیار بالا بوده و بیش از ۴۰ نوع خدمت را شامل می‌شود، افزود: بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که طی ۶ ماهه نخست امسال فقط در حوزه معاینات سرپائی تعداد ۲۳ هزار و ۱۰۲ پرونده در مراکز پزشکی قانونی استان لرستان مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته است که به لحاظ تفکیک جنسیتی شامل بررسی تعداد ۱۶ هزار و ۵۶ پرونده مردان و تعداد هفت هزار و ۴۶ مورد پرونده زنان می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی تصریح کرد: همچنین طی ۶ ماهه نخست سال قبل (۱۳۹۶) پرونده‌های ارجاعی به پزشکی قانونی در حوزه معاینات سرپایی تعداد ۲۰ هزار و ۴۲۳ مورد بوده است که به لحاظ تفکیک جنسیتی شامل بررسی پرونده ۱۴ هزار و ۳۰۷ مرد و ۶ هزار و ۱۱۶ زن بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان تاکید کرد: مقایسه آماری این دو بازه زمانی طی ۶ ماهه نخست امسال و سال ماقبل نشان می‌دهد که بررسی پرونده‌ها در حوزه معاینات سرپایی با افزایش ۱۳ درصدی مواجه بوده است.

عضو شورای قضائی استان لرستان تاکید کرد: عمده فعالیت پزشکی قانونی ارتباط مستقیم با مردم و ارباب رجوع دارد و بیش از ۴۰ نوع خدمت متنوع اعم از همسر آزاری، کودک آزاری، نزاع، تصادفات، حوادث کار، بیماری‌های شغلی و بررسی گواهی استعلاجی، بررسی گواهی رشد، بررسی سلامت و گواهی عقلی، قصور پزشکی، سقط جنین و... در حوزه معاینات سرپائی در مراکز پزشکی قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کودک آزاری قصور پزشکی سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری مهر، آمارهای منتشر شده توسط اداره آمار ترکیه نشان می‌دهد که مبادلات تجاری ایران و ترکیه در سه ماه نخست ۲۰۲۴ به یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون دلار رسیده است.

مبادلات تجاری دو کشور در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۶ درصدی داشته است. در سه‌ماهه نخست سال میلادی گذشته یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون دلار کالا بین دو کشور مبادله شده بود.

افت مبادلات تجاری دو کشور در این دوره مربوط به افت واردات ترکیه از ایران بوده است. ترکیه در ماه‌های ژانویه تا مارس سال میلادی گذشته ۹۳۴ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود؛ این رقم با افت ۴۱ درصدی در سه‌ماهه نخست امسال به ۵۴۷ میلیون دلار رسیده است.

در عین حال صادرات ترکیه به ایران در سه‌ماهه نخست امسال با رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به ۸۱۷ میلیون دلار رسیده است. ترکیه در سه‌ماهه نخست سال قبل ۷۰۱ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

بر اساس این گزارش مبادلات تجاری ایران با این کشور در سال ۲۰۲۳ به ۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون دلار رسیده بود. ترکیه در این سال ۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون دلار کالا به ایران صادر و ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

کد خبر 6093780

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت