Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@20:45:15 GMT

ثبت ورود ۱۵ ملییون زائر به کربلای معلی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۲۴۸۰

ثبت ورود ۱۵ ملییون زائر به کربلای معلی

شورای استانداری کربلا اعلام کرد ورود ۱۵ میلیون زائر به کربلا ثبت شده که در میان آنها چهار میلیون زائر غیرعراقی وجود دارد.

بر اساس گزارش وبگاه «المعلومه»، «محفوظ التمیمی» دبیر شورای استانداری کربلا در این خصوص گفت تعداد زوار رو به افزایش است و کربلا پذیرای بیش از چهار میلیون زائر غیرعراقی شده که بیشتر آنها ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود استانداری کربلا در راستای خدمت به زوار حسینی تمام کادر خود را به کار گرفته، به علاوه آن از افراد داوطلب در این امر کمک گرفته است.

«علی المیالی» معاون استاندار کربلا نیز دوشنبه (دیروز) اعلام کرد ۳۰ هزار نیروی امنیتی در تأمین مراسم اربعین شرکت دارند، ۲۱ هزار وسیله نقلیه زائران را جابجا می‌کند و ۱۰ هزار موکب در حال خدمت‌رسانی به زوار هستند.

وبگاه المسله نیز در همین راستا نوشت هشت هزار داوطلب از وزارت ورزش و جوانان در امر خدمت‌رسانی به زوار حسینی شرکت دارند .

این وبگاه افزود ۱۰۴ خبرنگار خارجی به علاوه ۶۷۰ خبرنگار داخلی مراسم اربعین را پوشش می‌دهند.

طرح امنیتی ویژه اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی

لشکر رزمی «حضرت عباس (ع)» (نیروی وابسته به آستان مقدس حضرت عباس -ع-)، حدود دو هفته پیش از تدوین یک طرح امنیتی ویژه و آمادگی کامل برای تامین امنیت زیارت روز اربعین امام حسین (ع) و شهدای کربلا، خبر داد.

بر اساس بیانیه صادر شده دو هزار نیروی داوطلب از موکب‌های حمایت لجستیک نیز در بخش‌های داخلی و مختلف مرکز شهر کربلا مستقر شده‌اند و یک هزار و ۵۰۰ داوطلب نیز از یگان‌های امدادرسانی، در چارچوب خدمات شهری شهرداری کربلا، فعالیت می‌کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کربلا زائر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با بخش خبری صداوسیما در خصوص مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که روز جمعه 21 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد و ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌های انتخاباتی در سامانه «داوطلب» نکاتی بیان کرد.

وی ابتدا اظهار داشت: براساس ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی این امکان برای نامزد‌ها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رای معرفی کنند. نمایندگان نامزد‌ها می‌توانند علاوه بر مجریان و ناظران از ابتدای رای‌گیری تا انتهای فرآیند شمارش آراء در شعب حضور داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه این امکان از طریق سامانه داوطلب فراهم شده است، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از نمایندگان نامزد‌ها چند روزی است که آغاز و از طریق پیامک به نامزد‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

طحان‌نظیف اعلام کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها تا ساعت 14 روز چهارشنبه 19 اردیبهشت است که نامزد‌ها از طریق مراجعه به این سامانه می‌توانند نمایندگان خود را معرفی کنند.

وی بر این نکته هم تاکید کرد: باتوجه به اینکه زمان زیادی به روز انتخابات نمانده و کارت‌های نمایندگان باید صادر شود، این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت در 15 استان کشور و در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد که 90 داوطلب برای 45 کرسی مجلس به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فردا آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها در سامانه «داوطلب»
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند