Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:04:42 GMT

داور بازی 90 ارومیه و شاهین بوشهر عادلانه سوت زد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۲۴۸۷

داور بازی 90 ارومیه و شاهین بوشهر عادلانه سوت زد

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: داور دیداراین تیم با شاهین شهرداری بوشهر عادلانه سوت زد و قاطعانه تصمیم گرفت که این امر جای تشکر و قدردانی دارد.

«وحید بیاتلو» شامگاه دوشنبه و پس از باخت 2 بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر از هفته دهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور «جام آزادگان» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم 90 ارومیه بازی خوب و قابل قبولی مقابل شاهین بوشهر به نمایش گذاشت و 2 گل خورده بر روی اشتباه های فردی بر این تیم تحمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه داور این دیدار برنده اصلی مسابقه بود، ادامه داد: در فوتبال ایران رواج شده که داورها باید در جریان مسابقات کفه ترازو را به سود تیم میزبان بگیرند ولی در این دیدار مشاهده شد که داور بدون در نظر گرفتن این موضوع و با صداقت کامل بهترین قضاوت را در داخل زمین انجام داد.
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: بازیکنانم پس از متحمل شدن گل دقیقه 33 از شاهین بوشهر یک موقعیت پنالتی را کسب کردند که اگر تبدیل به گل می شد، نبض بازی را در دست می گرفتیم ولی این چنین نشد.
بیاتلو افزود: با وجود باخت در مقابل شاهین شهرداری بوشهر در مجموع عملکرد بازیکنانم رضایت بخش است و رفته رفته به هماهنگی و آمادگی لازم نزدیک می شوند.
وی هواداران تیم 90 ارومیه را یار دوازدهم این تیم دانست و با قدردانی از آنان، گفت: در بازی های خانگی هزاران طرفدار فوتبال برای حمایت از این تیم به ورزشگاه تختی این شهر می آیند و با تشویق های پرشور خود انگیزه و نشاط خاصی به مسابقات می بخشند.
بیاتلو با اشاره به اینکه منابع مالی این تیم از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود، گفت: اعتبارات این تیم بسیار محدود است و امید می رود با عنایت استاندار و مسوولان آذربایجان گامی موثر برای حل مشکلات برداشته شود.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه روز گذشته در هفته دهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور «جام آزادگان» در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر مقابل شاهین شهرداری بوشهر متحمل شکست شد تا نوار شکست ناپذیری این تیم قطع شود.
این تیم تا پایان هفته دهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور با کسب هفت امتیاز و با احتساب یک بازی کمتر در رده سیزدهم جدول قرار دارد.
دیدار معوقه تیم 90 ارومیه مقابل فجر سپاسی شیراز از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور که قرار بود روز سه شنبه، 24 مهر ماه گذشته به انجام برسد، هفته آینده در شهر شیراز برگزار می شود.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته يك 90 اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عملیات اجرایی زیرسازی در کوی ۲۰ خیابان گلشن از سوی شهرداری منطقه دو ارومیه در حال اجرا است.

 در حال حاضر با تلاش عوامل فنی و اجرایی واحد امانی این منطقه، عملیات اجرایی زیرسازی کوی ۲٠ خیابان گلشن در سطح منطقه دو شهرداری ارومیه در حال انجام است.

 

دیگر خبرها

  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد