Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@10:50:01 GMT

پیرترین گربه ی دنیا 31 ساله شد + عکس جشن تولد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۲۵۰۶

پیرترین گربه ی دنیا 31 ساله شد + عکس جشن تولد

رکنا:پیرترین گربه زنده دنیا «ناتمِگ» نام داشته و از نژاد گربه های خط دار است که چند روز پیش شمع تولد ۳۱ سالگی خود را فوت کرده است.

به گزارش رکنا، این گربه یکی از پیرترین گربه های جهان با 31 سال سن می باشد.

صاحبان این حیوان در سال ۱۹۹۰ میلادی سرپرستی وی را قبول کرده و از آن زمان تاکنون به نگهداری از این گربه مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان وقتی «لیز» و «ایان» این حیوان را برای آبسه ای که در گردنش ایجاد شده بود نزد دکتر دامپزشک می برند، متوجه می شوند که ناتمگ ۵ ساله است. به همین خاطر اکنون تصمیم گرفته

نام گربه خود را در فهرست جهانی گینس به ثبت برسانند که البته کار چندان آسانی نیست و برای اثبات ادعای خود به مدارک معتبری نیاز دارند.

به گفته صاحبان این گربه او در سال گذشته با مشکلات جدی حرکتی مواجه شده بود اما اکنون در سلامت کامل به سر می برد.جالب است بدانید ۳۱ سال در دنیای گربه ها به مفهوم ۱۴۱ سال زندگی انسانی است.

یعنی ناتمگ در حال حاضر به اندازه یک انسان بالای ۱۴۰ سال سن دارد اما از چهره اش نمی توان چنین سنی را حدس زده و باور کرد که با این همه کهولت می تواند حرکت کرده و شیطنت های مختص گربه ها را انجام دهد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم دیده نشده از لحظه ورود پلیس کرج به خانه دزدان پرنیا کوچولو / موهای دخترک را رنگ کرده بودند + تصاویر قتل وحشیانه زن و شوهر جوان در کلاچای + عکس و فیلم لحظه آتش زدن خانه ! همخوابی با دزد قبل از رسیدن شوهر به خانه / او مثل شوهرم سرد نبود ! این 80 زن عروس حجله داعشی ها بودند! ماجرای تبلت های لاکچری شورای شهر تهران + تصویر این 2 دزد بی معرفت از زن و مرد تهرانی درخواست رشوه هم کردند+فیلم گفتگو گرگی که با پرسه زدن در سلماس این شهر را بهم ریخت + عکس دردسر رقصیدن چند جوان در سقف ایستگاه اتوبوس + فیلم تجاوز به حمیرا عروس 20 ساله توسط دوستان داماد / شوهر بی غیرت چه کرد؟ تجاوز مرد 70 ساله به دختر 11 ساله داخل ماشین انتقام وحشتناک یک مادر از پسر 13 ساله بی حیایش مدیر شرکت با شوهرم بی غیرتم طرح دوستی ریخت تا با من همخوابی کند ! لحظه به آغوش کشیدن پرنیای 3 ساله توسط پدر و مادرش / اشک سردار محمدیان درآمد! زیر تخت قایم شده بودم که برادر فهیمه من را دید! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس وحشتناک از سردار آزمون با چشم پر از خون ! خودکشی دختر 17 ساله در فومن !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سلامت تولد گربه عکس دنیا پیرترین عکس ایران قتل دختر فیلم پسر پلیس زندگی رسانه پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)

 

 

 

منبع : الف 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم) تغییر رنگ چشمان یک جغد هنگام بلعیدن مار (فیلم) غافلگیری و سکوت جگوار هنگام شکار طعمه خود (فیلم)

دیگر خبرها

  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • تلسکوپ فضایی هابل ۳۴ ساله شد
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • آیا گربه‌ها واقعا ۹ جان دارند؟
  • آوای ۵۰۰۰ ساله در لرستان به روایت تسنیم از خنیاگران سرنا
  • ببینید | لحظاتی دیدنی از زاویه دید گربه از دنیا!
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود