Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: قرار است تا یک هفته آینده و پس از بازگشت نمایندگان استان از سفر پیاده روی اربعین، جلسه فوری در این زمینه تشکیل داده و گزینه‌های مورد وثوق و قوی را بررسی کنیم. ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

محمد وحدتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز با اشاره به روند انتخاب گزینه‌های استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: هنوز هیچ گزینه‌ای برای جایگزینی خدابخش بین نمایندگان استان مطرح و یا بررسی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه من از ابتدا با استاندار شدن خدابخش مخالف بودم ولی بعد از فعالیت خوبی که در استان داشت، به تحلیل اشتباه خود اذعان می‌کنم، افزود: در حال حاضر تلاش خود را می‌کنیم تا از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای حفظ استاندار فعلی در استان استفاده کنیم.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در گفت‌وگوی حضوری با انصاری، معاون رئیس جمهور رفتن خدابخش تا 90 درصد قطعی است اما روی 10 درصد احتمال باقی ماندنشان حساب باز کرده‌ایم، اما گزینه‌های احتمالی را هم بررسی می‌کنیم تا در صورت قطعیت جابجایی استاندار، زمان را از دست ندهیم.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با بیان اینکه برخی از همکاران و نمایندگان استان در سفر اربعین حضور دارند، گفت: قرار است تا یک هفته آینده و پس از بازگشت نمایندگان استان از سفر پیاده‌روی اربعین، جلسه فوری در این زمینه تشکیل داده و گزینه‌های مورد وثوق و قوی را بررسی کنیم.

وحدتی با بیان اینکه در این جلسه سعی می‌کنیم هر نماینده 2 الی 3 نفر را معرفی کند و پس از جمع بندی، سه الی چهار نفر را به وزارت کشور و هیئت دولت معرفی کنیم افزود: احتمالاً تا یک هفته آینده گزینه‌های اولیه برای تصدی استانداری در جلسه مجمع نمایندگان استان نهایی می‌شود و گزینه‌های نهایی هم با جلسات فشرد بعدی تعیین و معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

R7887/P4001/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه