Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پل پوگبا در دیدار مقابل اورتون پنالتی را از دست داد ولی در برگشت موفق به گلزنی شد.

به گزارش وبسایت نود، پل پوگبا بار دیگر در دیدار مقابل اورتون پنالتی را از دست داد تا بعد از مسابقه با برنلی، برای دومین بار در این فصل پنالتی خراب کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس می خواهیم نگاهی بیندازیم به شیوه پنالتی زدن پل پوگبا و سبک خاص او. اخیراً او آن قدر در زدن پنالتی هایش مکث می کند و گام های کوتاه برمیدارد که مقایسه جالبی میان او و بولت صورت گرفته است. اوسین بولت صد متر را کمتر از مدت زمانی طی می کند که پل پوگبا پشت ضربه پنالتی می ایستد و سپس شوت می زند.

پل پوگبا در بازی مقابل اورتون، 28 گام برداشت و 9.96 ثانیه طول کشید تا به توپ برسد و ضربه اش را به سمت دروازه روانه کند ولی در نهایت موفق به شکست پیکفورد روی ضربه پنالتی نشد و با اتکا به ریباند توانست گلزنی کند.

اما آمار پنالتی های پوگبا در جریان بازی چطور است؟ او پیش از این فصل، خیلی پنالتی نزده بود. اما در این فصل تا به اینجا پنج پنالتی زده که دو تای ان ها با این سبک خاص وی، به گل بدل نشده است. به طور کلی در طی سال ها فعالیت او در عرصه باشگاهی، این بازیکن فرانسوی هشت ضربه پنالتی زده که سه تای آن ها مهار شده که درصد 62.5 آن را برای پوگبا به ثبت رسانده است.

مشخص است که پل پوگبا بیشتر تمایل دارد تا سمت راست دروازه بان را برای زدن ضربه اش انتخاب کند ولی عکس بالا نشان می دهد که او در زدن ضربات به سمت چپ آمار بهتری داشته و موفق تر بوده است. تصویر زیر که مربوط به تمام پنالتی های او در منچستریونایتد است، پنالتی های این بازیکن را به دو دسته تقسیم کرده، پنالتی هایی که به سمت راست دروازه بان زده شده و همگی سیو شده و سه پنالتی ای که به سمت چپ دروازه بان زده شده و همگی گل شده اند.

اما در مورد گام های پوگبا اوضاع چطور است؟ آمارها نشان می دهند او برای پنج پنالتی این فصلش، بیش از صد گام برداشته است، که اگر پنالتی لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز را حذف کنیم، پوگبا از 4 تلاشش با این سبک، در لیگ برتر رکورد 50 درصد گل از روی نقطه پنالتی را به ثبت رسانده و برای زدن این 4 ضربه از زمان شروع حرکت تا شوت کردن توپ، 25.2 ثانیه زمان صرف کرده است.

در تصویر زیر می توانید تعداد گام های برداشته شده توسط پوگبا را در پنج پنالتی این فصل او مشاهده کنید.

پوگبا اگرچه پیش تر، در یونایتد فقط در بازی مقابل فنرباغچه از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده بود ولی در این فصل بدل به پنالتی زن اول یونایتد شده و حالا باید دید آیا او در آینده نیز از همین تدبیر برای زدن پنالتی هایش بهره می برد؟

 

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچستریونایتد ضربات پنالتی ویژه لیگ برتر انگلیس پنالتی پل پوگبا آمار و ارقام جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید

 به گزارش تابناک، جماران نوشت: تسو کادا تاماکی سفیر ژاپن در مراسمى نشان امپراطور را به خاطر اقدامات موثر معصومه ابتکار در عرصه بین المللی و تقویت روابط دوستی بین دو کشور اهدا کرد. 

تسو کادا تاماکی گفت: عالیجناب امپراطور ژاپن این نشان را برای قدردانی از نقش شما در تقویت روابط دوستی بین ایران و ژاپن اعطا نموده‌اند.

معصومه ابتکار گفت: پذیرش "نشان خورشید تابان" برای من افتخاری بزرگ است. از امپراطور ژاپن و همه کسانی که در این زمینه موثر بوده اند، همینطور سفارت ژاپن تشکر می کنم. 

دیگر خبرها

  • نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • واکاوی ممنوعیت پخش مجموعه «حشاشین»
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • این ویتامین‌هادر کاهش یبوست موثر هستند
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین