Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، طی آئینی دانش آموزان دبستان قرآنی امام رضا (ع) کوی مبارزان منطقه 1 شهر بوشهر، هفتم آبان در قالب دستجات زنجیرزنی هیئت مذهبی و راه اندازی و برپایی موکب علی اصغر (ع) به مناسبت اربعین شهادت سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش سوگواری کردند و در اشک ماتم ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدای حزن‌انگیز سنج و دمام دسته‌های سوگواری و دسته هاي زنجیرزن و عزاداری دانش آموزان قرآنی با شعار «حب الحسين يجمعنا - عشق به حسین(ع) ما را گردهم آورده است» به کوی مبارزان حال و هوای خاصی بخشیده بود.

عزاداری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در گلزار شهدای بهشت صادق(ع)

یادآور می شود: عزاداری هیئت های مذهبی و پیاده‌روی جاماندگان پیاده‌روی نجف تا کربلا ویژه اربعین حسینی ساعت 15:30 سه شنبه 8 آبان در مرکز استان از سه راهی سپاه مالک اشتر واقع در خیابان امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدای بهشت صادق (ع) برگزار می شود.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانش آموزان عزاداری اربعین حسینی بوشهر نباء موکب زنجیرزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرمشهر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.

هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان