Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:39:38 GMT

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۳۵۴۴

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در متن حکم محمدحسین مقیمی، استاندار تهران برای سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران آمده است: به موجب این حکم جنابعالی به سمتسرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل تعیین می شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه‌های مناسب در اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4445402

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران حکم انتصاب محمد حسین مقیمی اربعین ۹۷ اربعین 97 نیروی انتظامی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران حیات وحش محمد علی افشانی سازمان حج و زیارت پلیس راهور کربلا سازمان هواشناسی اربعین حسینی طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از ترک ایران، جزئیاتی از مذاکرات خود با مقام‌های کشورمان ارائه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین به خبرنگاران گفت که گفتگوها در مورد اینکه ایران واقعاً با چه چیزی موافقت خواهد کرد و به آن عمل خواهد کرد، ادامه دارد.

 وی به سه مساله در چارچوب مذاکرات اشاره کرد: 1. مسائل پیرامون انجام بازرسی‌ها (از جمله مشخص کردن دوباره بازرسان)،2. مسائل برجسته، 3. گام‌های داوطلبانه اضافه که ایران می‌تواند بردارد.

 گروسی همچنین در مورد زمان بندی گفت که وی میخواهد خیلی زود شاهد چندین خروجی ملموس باشد. مدیر کل آژانس افزود که وی زمان بندی مشخصی تعیین نمی‌کند اما خیلی خوب می‌شود که شاهد گام‌های اولیه پیش از نشست شورای حکام در ماه ژوئن بود.

تکمیل می‌شود...
 

دیگر خبرها

  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی