Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:57:35 GMT

خام فروشی بلای جان معادن کردستان شده است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۳۶۸۲

خام فروشی بلای جان معادن کردستان شده است

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت: خام‌فروشی یکی از رویه‌های نادرست در بحث معادن کردستان است که سال‌های سال در این منطقه باب شده است. ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سیدمهدی فرشادان شامگاه دوشنبه در سومین جلسه شورای معادن استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه کشاورزی، معادن، آب و منابع طبیعی از ویژگی‌های شاخص استان کردستان است اظهار داشت: معادن یکی از پتانسیل‌های بالقوه خدادادی در کردستان بوده که نیازمند نظارت و دقت اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه وضعیت و پتانسیل خوبی از لحاظ معادن در استان کردستان موجود است، افزود: خام‌فروشی یکی از رویه‌های نادرست در بحث معادن کردستان است که سال‌های سال در این منطقه باب شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه برخی از افراد که در حوزه معادن فعال هستند معادن را ویران کردند، تصریح کرد: این افراد صرفاً برای کسب سود بیشتر، معادن و محیط زیست استان را به تباهی کشاندند.

وی با تأکید بر اینکه در مقوله واگذاری معادن باید دقت نظر بیشتری اعمال شود، ادامه داد: به صرف اینکه افراد مراجعه کنند و خواهان تمدید مجوزهای خود باشند، نباید ملاک عمل قرار گیرد بلکه باید توجه داشت افرادی که صرفاً به دنبال کسب سود شخصی هستند از چرخه فعالیت خارج شوند، چرا که اگر قرار بر تحقق هدفی توسط این افراد بود، مسلماً در دوسال محقق می‌شد.

فرشادان با بیان اینکه بسیاری از معادن استان کردستان در شرایط مشابهی به سر می‌برد، گفت: به جای اینکه پروانه فعالیت افرادی که با اهداف کسب سود شخصی در معادن استان مشغول به فعالیت هستند را تمدید کنیم، باید این افراد را خلع ید کرده و این معادن را به افراد توانمند و ثابت‌ شده واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه معادن و پهنه‌های معدنی مختلفی در استان به نام اشخاص بلوکه شده است اظهار کرد: پروانه بهره‌برداری این اشخاص مرتب تمدید می‌شود و با وجود اینکه پروانه‌های بهره‌برداری بسیاری از آنان مختومه شده است، شاهد هستیم که برای تمدید پروانه‌های فعالیتی آنان تلاش می‌شود که این تلاش پرسش‌برانگیز است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه الزامی به این اقدام وجود ندارد بلکه باید در مقابل در مورد این افراد به جد تصمیم‌گیری شود خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور افراد توانمند و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند که خواهان حضور در این بستر هستند را فراهم ساخت.

فرشادان در پایان از اعضای شورای معادن استان درخواست کرد تا با اعمال نظر قاطعانه وجاهت قانونی معادن استان صیانت شود و در راستای تحقق این مهم باید پیشرفت‌های فعالیت معدنی افراد، تاریخ صدور مجوز و مدت فعالیت فعالان در عرصه معادن با حساسیت بیشتری بررسی شود.

انتهای پیام/ح

R7848/P1357/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از آستان نیوز، مهدی قربانی اظهار کرد: CRM (Customer Relationship Management) مخفف مدیریت ارتباط با مشتری و هدف آن ارتباط با مشتریان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست‌های آن‌ها به بهترین شکل است.

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی ادامه داد: شرکت صنایع معادن و عمران رضوی با تجمیع فرآیندهای ارتباط با مشتری در یک واحد با ساختاری نظام‌مند و نیز با رویکرد تکریم مشتریان و شناسایی نیازها و انتظارات آن‌ها در خصوص هر یک از محصولات تولیدی اعم از بلوک هبلکس، پنل مسلح AAC، بتن و قطعات پیش‌ساخته بتنی، شن و ماسه، سنگ پلاک و...، این واحد را ایجاد کرده است.

شناسایی نقاط قوت و ضعف در تولید و فروش

وی درباره برنامه‌های تعریف شده در این واحد خاطرنشان کرد: در گام نخست، یک نرم‌افزار جامع سیستم ارتباط با مشتری خریداری خواهد شد تا با استفاده از آن مشتریان شرکت بتوانند با بهره‌گیری از پنل اختصاصی خود به صورت مستقیم با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و نیازها و شکایات خود را به صورت نظام‌مند مطرح کنند.

قربانی ادامه داد: وجود این نرم‌افرار جامع موجب پیگیری و ثبت درخواست‌های مشتریان تا حصول نتیجه به صورت نظام‌مند خواهد شد. ضمن این‌که تحلیل نتایج آماری حاصل از آن شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود در خصوص تولید و فروش هریک از محصولات شرکت را به دنبال خواهد داشت.

پیگیری نظام‌مند درخواست‌ها و نیازهای مشتریان

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی درباره دیگر مزیت‌های واحد CRM خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این واحد، ارتباط با مشتریان به صورت یکپارچه تجمیع می‌شود که این مهم باعث پیگیری نظام‌مند درخواست‌ها و نیازهای مشتریان خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین فرآیندهای ارائه خدمت به مشتریان مانند فرآیندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش در این واحد مدیریت می‌شود. ضمن این‌که استفاده از نرم‌افزار CRM موجب مدیریت حجم زیاد اطلاعات مشتریان، فایل‌های مرتبط با آن‌ها و... خواهد شد.

قربانی افزود: داده‌های عملیاتی که از بازاریابی و ارتباط با مشتری جمع‌آوری شده، در این واحد به اطلاعاتی تبدیل می‌شود که علاوه‌بر ارتقاء محصولات و خدمات، در تصمیم‌گیری‌های فرآیندی و استراتژیک به شرکت کمک می‌کند. برای مثال نتایج حاصل از فروش محصولات گوناگون به شرکت، باعث افزایش تمرکز و تعیین استراتژی بازاریابی برای هر یک از آن‌ها می‌شود.

چشم‌اندازی دو ساله

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی در پاسخ به این سوال که چه چشم‌اندازی را برای این واحد متصور هستید؟ گفت: با راه‌اندازی واحد CRM انتظار می‌رود در برنامه زمانی دو ساله با تحلیل نظر مشتریان، اصلاح ساختار و فرآیندهای تولید و فروش، علاوه‌بر ارتقاء رضایت آن‌ها، فروش محصولات نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: این امر همچنین موجب معرفی محصولات جدید به بازار در راستای برآورده‌سازی انتظارات مشتریان خواهد شد. بدین ترتیب رضایت مشتریان به صورت چشمگیر افزایش می‌یابد و میزان شکایات وارده طی دو سال به کمتر از یک درصد می‌رسد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)