Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن اباذری، سرپرست جدید فدراسیون هاکی یکی از مهمترین برنامه‌های خود در این فدراسیون را پشتوانه‌سازی و استعدادیابی عنوان کرد. ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

حسن اباذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پس از فوت آقای بهرام شفیع سرپرستی فدراسیون هاکی به بنده واگذار شد که به همین خاطر باید از مسئولان وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم که به نیروهای جوان بها می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه تکیه بر جای بزرگان نتوان زد. به‌هرحال مرحوم شفیع 14 سال ریاست فدراسیون هاکی را برعهده داشت و فعالیت‌های زیادی برای رشد این رشته ورزشی داشت.

وی در ادامه افزود: سال‌ها در رشته هاکی فعالیت داشتم و با نقاط ضعف و قوت این رشته به خوبی آشنا هستم. بر همین اساس تمام تلاشم در این مقطع این خواهد بود که مدارس هاکی را تقویت کنیم. همچین به جد پیگیر برگزاری اردوهای تیم ملی در بخش آقایان و بانوان خواهیم بود.

سرپرست فدراسیون هاکی ادامه داد: بهمن ماه سال گذشته عنوان سومی جهان را به دست آوردیم. در این مدت باید تلاش کنیم شرایط فعلی را حفظ کنیم و با تقویت و معرفی نیروهای جدید این جایگاه را ارتقا ببخشیم. برهمین اساس اردوهای تیم هاکی زیر 23 سال را برگزار کردیم تا از حالا نیروهای باتجربه‌ای را برای رقابت‌های جهانی آینده آماده کنیم.

اباذری یادآور شد: درباره تقویت تیم ملی بانوان نیز به دنبال برگزاری اردوی مشترک با یکی از کشورهای همسایه هستیم. با توجه به شرایط مالی و نوسانات ارزی پیشنهاد ما برای برگزاری اردوی مشترک به صورت رفت و برگشت است. به این شکل که هزینه صفر تا صد تیم ایران در اردوی خارج از کشور برعهده میزبان باشد. هزینه تیم آنها نیز در ایران برعهده ما باشد.

وی در خاتمه اظهار داشت: به‌زودی لیگ هاکی مردان نیز آغاز خواهد شد. در کل روزهای پرکاری را برای فدراسیون هاکی در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

R7870/P1015145/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج