Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛همزمان با سراسر کشور ، اهالی مومن و عاشورایی ، آبادان  و خرمشهر  که از پیاده روی بزرگ اربعین در مسیر کربلا جا مانده اند  حرکت خود را به سمت قدمگاه حضرت خضر نبی (ع)در 15 کیلومتری آبادان و مرز شلمچه آغاز کردند.

مسیر پیاده روی جاماندگان از قافله عشق، تا قدمگاه خضرنبی ادامه دارد و با رسیدن به این مکان مراسم بزرگ عزاداری با حضور عشاق سید و سالار شهیدان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مواکب هم در مسیر پیاده روی درحال خدمت به عزاداران هستند و لحظه به لحظه به این جمعیت و تعداد کسانی که به پیاده روی و عزاداری می پیوندند افزوده می شود.

 نوای سنج و دمام ، سینه زنی و نوحه خوانی خبر از همراهی اهالی این شهر مرزی با جابر بن عبدالله انصاری دارد تا همایش بزرگ شیعه نه تنها در کربلای حسینی که در سراسر ایران، نوای همراهی با اهل بیت سر دهد.

قرار است نماز ظهر اربعین نیز در قدمگاه خضر نبی اقامه شود.

انتهای پیام/ د

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت، روز معلم و شوراها، آغاز روز ایمنی و حمل و نقل، در جاده سلامت به مقصد بوستان بش قارداش برگزار شد. 

این همایش فرهنگی و ورزشی که با استقبال خوب مردم هم همراه بود، یک حاشیه هم داشت که باعث گلایه های بسیاری از شرکت کنندگان شد و آن هم، گل و لای و چسبناک شدن مسیر به سبب بارش های رگباری و غیرمنتظره شب گذشته بود. 

هرچند مطابق پیش بینی های هواشناسی، بارش ها ملاحظه شده بود و به گفته شهرداری، مسیر هم تیغ زده و سه چهار نوبت هم روز قبل بازدید شده بود، این شرایط، دلخواه شهروندان نبود.

عده ای از نوجوانان هم که با دوچرخه آمده بودند، در ادامه دادن مسیر دچار مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت