Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:51:50 GMT

لیام نیسون با پسرش همبازی می شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۳۸۸۸

لیام نیسون با پسرش همبازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، لیام نیسون بازیگر مطرح سینما حداقل برای مدت کوتاهی از فیلم های اکشن کناره می گیرد و در کمدی «ساخت ایتالیا» در کنار پسرش مایکل ریچاردسون ستاره نوظهور این روزهای سینما بازی خواهد کرد. مایکل ریچاردسون به تازگی در فیلم های «وکس لوکس»، «سگ های بزرگ» و «گوینده ۲» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم جیمز دارسی بازیگر فیلم های «دانکرک» و «کلاود اطلس» است، این فیلم نخستین تجربه کارگردانی دارسی است.

نیسون در این فیلم در نقش رابرت یک هنرمند سنت شکن اهل لندن بازی می کند، رابرت به همراه پسرش با بازی مایکل ریچاردسون به ایتالیا بر می گردد تا خانه‌ای را که او و پسرش از همسر مرحومش به ارث برده اند به فروش برساند.

حق امتیاز فیلم در این هفته توسط هان‌وی فیلمز خریداری شد. تولید فیلم نیز آوریل ۲۰۱۹ در ایتالیا آغاز می شود.

مایک الی فیلمبردار فیلم های «کلاغ سفید» و «دختر عموی من ریچل» فیلمبردار فیلم و کریس دیکنز تدوینگر برنده جایزه اسکار فیلم های «میلیونر زاغه نشین» و «بینوایان» تدوینگر این فیلم خواهند بود.

کد خبر 4445335

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی لیام نیسون هالیوود اربعین ۹۷ تئاتر ایران اربعین 97 هالیوود سریال ایرانی فیلم سینمایی اربعین حسینی سینمای مستند شبکه سه سیما موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه کارگردان تئاتر پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه" ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد را در اختیار داشته در آخرین بازی فصل خود برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای ایتالیا باید به مصاف لوبه برود.

تیمی که بتواند پیروز از میدان خارج شود می تواند سهمیه کاپ اروپا را از آن خود کند تا حداقل در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشند. هر دو تیم برای سهمیه لیک قهرمانان اروپا بسته شده بودند که در گرفتن سهمیه ناکام شدند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا که در این فصل در این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد در چند بازی گذشته تیمش عالی کار کرده و حالا میخواهد در آخرین بازی فصل خود با این تیم با خاطره ای خوش به اردوی تیم ملی والیبال ایران بیاید.

امین اسماعیل نژاد احتمالا از فصل آینده در لیگ لهستان و در یکی از تیم های معتبر این لیگ به میدان خواهد رفت. او حالا با تجربه ای که از مسابقات سوپر لیگای ایتالیا به دست آورده می تواند ستاره تیم ملی والیبال ایران را در لیگ ملتهای والیبال باشد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • گل مایکل آنتونیو به لیورپول (وست هم 2-2 لیورپول)
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم