Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, مدیر کل انتقال خون استان قزوین گفت: در ۷ ماه نخست امسال ۲۲ هزار و ۶۷۷ نفر خون اهدا کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۳ درصد کمتر شده است.
به گفته براداران، در این مدت ۴۵۱ نفر پلاکت اهدا کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۱ درصد بیشتر شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع اهدا کنندگان خون ۱۴ هزار و ۵۶۰ نفر اهدا کننده مستمر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، همچنین در ۷ ماه نخست امسال هزار و ۴۷۷ نفر از اهدا کنندگان خون، بانوان بودند.
مدیر کل انتقال خون استان قزوین گفت: در این مدت ۹ هزار و ۸ واحد خون به سایر استان‌ها و ۱۳ هزار و ۴۰۳ واحد خون به بیمارستان‌های استان ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اهداخون خون انتقال خون استان قزوین بیماران نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند

به گزارش قدس  آنلاین، علی حسین رعیتی فرد اظهار کرد: سال گذشته طرح تحولی را در وزارتخانه اجرا و مجموعه اقداماتی را پیگیری کردیم برای آنکه عدالت مزدی در کشور عملیاتی شود.

وی افزود: در انتهای سال ۱۴۰۱ آزمون مشاورین طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل را برگزار کردیم و برای نخستین بار انحصار را شکستیم. همه کسانی که در این حوزه تخصص داشتند را به این آزمون دعوت کردیم تا تعداد نفراتی که طراحی و مشاوره طرح طبقه‌بندی را انجام می‌دهند، در کشور گسترش بدهیم که خوشبختانه از این طریق بیش از ۱۶۰ نفر مشاور به مشاورین قبلی ما اضافه شد.

رعیتی فرد ادامه داد: سال گذشته نیز طرح تحولی را در وزارتخانه پیشنهاد دادیم که به موجب آن ۱۰۰۰ واحد بالای ۵۰ نفر کارکن ملزم شدند طرح طبقه بندی مشاغل داشته باشند تا عدالت مزدی رعایت شود. ‌

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر اساس ماده ۴۸ قانون کار، باید واحدهای بالای ۵۰ نفر مشمول طرح طبقه بندی مشاغل شوند؛ به همین منظور امسال اجرای طبقه بندی مشاغل در ۱۰۵۰ واحد را هدفگذاری کردیم.

به گفته وی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در بنگاه‌ها موجب می شود کارگر با تجربه، ماهر و باسابقه با کارگری که تازه وارد و حداقل بگیر است، تفاوت هایی در حقوق و دستمزد داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی