Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@04:10:25 GMT

عیدی کارکنان در سال ۹۸ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۴۳۰۸

عیدی کارکنان در سال ۹۸ مشخص شد

 دولت برای بستن لایحه بودجه سال آینده و پیش‌بینی هزینه‌ها، برآوردهایی در رابطه با انواع هزینه‌ها به ویژه حقوق و پاداش پایان سال خواهد داشت. بر این اساس در بخشنامه بودجه درصد افزایش حقوق و میزان عیدی را پیش‌بینی و به دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌کند تا براساس آن بتواند برآوردی از هزینه‌ها داشته باشد. در ادامه نیز در زمان نهایی شدن لایحه و حتی در زمان تصویب در مجلس هریک از این اعداد و ارقام ممکن است دشستخوش تغییراتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ضوابط بودجه سال آینده نشان می‌دهد مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) برای بودجه ۱۳۹۸، یک میلیون و ۷۸ هزار تومان پیش‌بینی شده است که باید به تصویب هیات وزیران برسد.

مروروی بر روند پرداخت عید کارکنان در سال‌های اخیر از این حکایت دارد که درسال ۱۳۹۰ حدود ۳۵۰ هزار تومان، ۱۳۹۱ حدود ۴۰۲ هزار تومان، ۱۳۹۲ تا ۵۰۳ هزار تومان، ۱۳۹۳ تا ۶۰۳ هزار تومان، برای ۱۳۹۴ حدود ۶۸۸ هزار تومان، برای ۱۳۹۵ حدود ۷۷۰ هزار تومان و همچنین برای سال ۱۳۹۶ حدود ۸۵۰ هزار تومان دولت به کارکنان خود عیدی پرداخت کرده است. عیدی کارکنان برای سال جاری نیز براساس بودجه ۱۳۹۷ حدود ۹۳۲ هزار و ۲۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مبلغ عیدی براساس میزان امتیاز و همچنین ضریب حقوق شاغلان تعیین می‌شود. براساس ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری میزان امتیاز عیدی برای هر سال ۵۰۰۰ است و از سوی دیگر هیات وزیران هر ساله ضریب حقوق را برای مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری مشخص می‌کند و از ترکیب این دو، عیدی کارکنان تعیین می‌شود، ولی در نهایت در روزهای پایانی سال هیات وزیران میزان عیدی را بررسی و رقم آن را نهایی می‌کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عیدی کارکنان بودجه لایحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ کارکنان مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دعوت از تیم سرویس سیار انتقال خون، با شعار ارتش فدای ملت در طرح نذر خون شرکت کردند.
در این طرح ۱۰۰ نفر از کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور برای کمک به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل
  • اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل + فیلم
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اواسط اردیبهشت مشخص می‌شود
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود
  • عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)