Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:52:20 GMT

گره ترافیکی در استان ایلام وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۴۳۲۱

گره ترافیکی در استان ایلام وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدحسین حمیدی اظهار داشت: یک طرفه بودن محور مهران به ایلام تا زمان کاهش حجم تردد خودروها در این محور ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مسیر جایگزین نیز محور ملکشاهی درنظر گرفته شده و رانندگانی که از ایلام قصد تردد به سمت مهران را دارند می توانند از این مسیر عبور کنند.

سردار حمیدی با بیان اینکه خوشبختانه مشکل خاصی در مسیر تردد زائران وجود ندارد، گفت: با وجود پرحجم بودن ترافیک در شهر مهران، گره ترافیکی ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه کشور یادآوری کرد: موج بازگشت زائران به اوج خود رسیده و پیش بینی می شود در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ترددها نیز باشیم.

وی در پایان به رانندگان و زائران توصیه کرد: در چنین شرایطی باید ضمن بالا بردن آستانه تحمل خود، با پلیس و دیگر عوامل اجرایی همکاری لازم را داشته باشند و در جاده ها نیز با هوشیاری کامل رانندگی کنند.

کد خبر 4445467

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 ترافیک مرز مهران اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد موکب شیراز شهرکرد کرمانشاه سنندج خطبه های نماز جمعه زائران اربعین سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال در دو محور هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پس از پایان تعطیلات ۳ روزه در کشور گفت: در طول تعطیلات اخیر شاهد افزایش حجم سفرهای برون شهری بودیم و در همین راستا نیز همکاران من در پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار داشتند. روند سفرهای برون شهری نیز از روز چهارشنبه آغاز شده و در حال حاضر نیز شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم. در همین راستا نیز گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا ، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد:‌ در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع  محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است.

شیرانی  با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین