Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@08:16:54 GMT

کبودی‌شدیدچشم‌سردار؛‌آزمون‌زیرتیغ جراحی+عکس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۴۵۲۹

کبودی‌شدیدچشم‌سردار؛‌آزمون‌زیرتیغ جراحی+عکس

تصاویر تلویزیونی مصدومیت شدید سردار آزمون از ناحیه چشم را نشان داد که مانع از حضور ستاره ایرانی در زمین شد. همین تصاویر شایعاتی ایجاد کرد اما مشخص شد این آسیب در تمرین برای ستاره ایرانی رخ داده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از چمپیونات روسیه، روبین کازان دوشنبه شب در هفته دوازدهم لیگ یک روسیه به مصاف اسپارتاک مسکو رفت و توانست در لحظات پایانی بازی را یک بر یک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دیدار سردار آزمون به میدان نرفت. او به خاطر مصدومیت در آخرین جلسه تمرینی تیمش، حضور در این دیدار را از دست داد و از روی نیمکت شاهد بازی تیمش بود. با این حال تصاویر تلویزیونی سردار آزمون را روی نیمکت نشان داد تا مصدومیت او از ناحیه چشم مشخص شود. دور چشم سردار آزمون به شدت کبود است و این مصدومیت شباهت زیادی به آسیب افرادی دارد که مشت خورده اند! سال گذشته مهدی رحمتی گلر استقلال هم به چنین وضعی دچار شد و شایعه های زیادی در این مورد منتشر شد. هر چند کاپیتان استقلال مدعی بود در تمرین توپ به چشمش اصابت کرده اما برخی رسانه ها آن کبودی را حاصل درگیری با یک فرد خارج از فوتبال اعلام کردند. حالا خیلی ها تصور کردند که سردار هم به همین مشکل دچار شده که البته اشتباه است.

سردار آزمون که در تمام بازی‌های سال قبل تنها ۶ گل برای روبین کازان به ثمر رسانده بود، در ۱۱ هفته اخیر موفق به زدن ۴ گل شده و با ۴ پاس گل بهترین پاسور این فصل لیگ برتر روسیه محسوب می‌شود ولی او بعد از حضور ثابت در تمام مسابقات لیگ و جام حذفی امشب برای تیمش به میدان نمی‌رود.

ستاره ایرانی روبین کازان در آخرین تمرین قبل از بازی امشب برابر اسپارتاک مسکو، در جریان تمرین برخورد شدیدی روی هوا با پاول موگیلوتس، دیگر مهاجم تیمش داشت که منجر به آسیب دیدگی جدی هر دو بازیکن شد.آزمون در این برخورد از ناحیه چشم راست دچار آسیب دیدگی جدی شده تا به همین دلیل بعد از ۱۱ حضور ثابت در ترکیب بازی‌های لیگ برتر و دو مسابقه جام حذفی، امشب نتواند تیمش را در دیدار با اسپارتاک مسکو همراهی کند.

این ملی پوش ایرانی پس از این برخورد در تمرین روبین کازان راهی بیمارستان شده و سریعا مورد مداوا قرار گرفته که خوشبختانه خطر آسیب جدی چشم او برطرف شده ولی قرار است باشگاه او، زمان بازگشت‌اش به میادین را مشخص کند.سردار با انتشار عکسی که پزشکان در حال معاینه و مداوای چشم او هستند، نوشته است: «امشب متاسفانه نمی‌تونم جلوی اسپارتاک به هم‌تیمی‌های عزیزم کمک کنم، ولی هیچ وقت تو شرایط سخت ول شون نمی‌کنم و امشبم از نزدیک بازی را می‌بینم.»

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد

سردار آزمون از بازیکن آینده‌دار آکادمی سپاهان صحبت کرد و او را مورد تمجید قرار داد و اعتقاد دارد که آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود.

سردار آزمون در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: من از این مدل بازیکن‌ها نیستم که بگویم تا زمانی که ساقم جان دارد بازی می‌کنم، بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند کمک کنند، اگر من یک روزی نباشم بازیکنانی هستند که جانشین شوند.

او در ادامه افزود: زمانی که یک نسلی را کنار می‌گذارید و نسل جدیدی وارد می‌شود یک مقدار کار برای کادرفنی سخت‌تر می‌شود، نمی‌شود بازی تیم ملی را با لیگ برتر مقایسه کرد، در لیگ برتر جای جبران هست، اما در تیم ملی اینطور نیست، این ذهنیت باید وجود داشته باشد که بین میلیون‌ها آدم چند نفر هستند که در تیم ملی حضور پیدا می‌کنند و باید آنقدر اعتماد به نفس داشته باشند که به تیم ملی کمک کنند، یک مقدار شرایط سخت است، اما باید آماده تغییر نسل باشیم.

سردار با تقدیر از دو بازیکن جوان گفت: من خیلی لیگ ایران را دنبال نمی‌کنم، اما سعید سحرخیزان و کسری طاهری که به تیم ملی دعوت نشدند بازیکنان خوبی هستند، طاهری اگر بتواند خودش را جمع و جور کند و به خودش برسد می‌تواند به تیم ملی برسد و آینده درخشانی داشته باشد.

کسری طاهری یکی از بازیکنان جوان آکادمی سپاهان است که در تیم ملی نوجوانان بازی می‌کند و شرایط مشابهی با شروع فوتبال سردار آزمون دارد.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • آرزوی آزمون برای امباپه برآورده نشد
  • سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم
  • خاطره سردار از مورینیو: آقای خاص، طرفدار سپاهان!
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در تیم ملی را انتخاب کرد | من از این بازیکنان نیستم که بگویم تا جان دارم...
  • سردار جانشین‌های خودش را انتخاب کرد
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد