Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در مرز مهران گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان خود برای بازگشت زائرین از کربلای معلی در محورهای مهران، شلمچه، چذابه برنامه ریزی کرده است.

وی بیان کرد: امروز در استان ایلام از ساعت ۱۴ ظهر محور مهران به سمت ایلام یک طرفه است، خودروهایی که قصد حرکت به سمت مهران را دارند از جاده مسیر ملکشاهی به سمت مهران تردد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهری  اضافه کرد : بر اساس پیش بینی بیشترین حجم ورودی زائرین از کربلای معلی در مرز مهران داشته باشیم تاکنون مشکل ترافیکی برای زائرین نداشتیم. هم اکنون وضعیت مسیر مهران به سمت ایلام و کرمانشاه پرحجم و در بعضی مقاطع تراکم ترافیک را دارد.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در بازگشت زائرین بیش از ۵ هزار نفر نیرو در استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان به کار گرفته است و بیش از ۱۴۰۰ تیم آماده بازگشت زائرین هستند تا امنیت ترافیکی آنها را برقرار کنند.

انتهای پیام/ د

انضباط ترافیکی در بازگشت زائرین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران

 سید مهدی محمدی شامگاه دیشب در گفت‌وگویی با اشاره به محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران اظهار کرد: این قاچاقچی، قصد داشت که محموله کود شیمیایی را از طریق مرز مهران به خارج از کشور منتقل کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مهران به پرونده قاچاق چهار هزار کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

محمدی تصریح کرد: این شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام خاطرنشان کرد: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران در حین عبور ۲ دستگاه کامیونت باری،این میزان خود شیمیایی را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)