Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@22:40:58 GMT

پیش بینی عجیب آقای وزیر

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۵۰۷۴

پیش بینی عجیب آقای وزیر

مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید میدانی دو ساعته از فرایند آماده سازی ورزشگاه آزادی برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:در این دوره بعد از مدت ها یک تیم ایرانی به فینال راه یافت هر چند که باید از مرحله یک چهارم که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان رخ داد هم نام ببرم که همزمان پرسپولیس و استقلال به این مرحله راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از موفقیت های خوب ورزش ایران در جام جهانی فوتبال ، بازی های آسیایی ، بازی های پاراآسیایی و المپیک جوانان ، امیدوارم پرسپولیس قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا شود تا به همراه مردم ایران در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیریم.
  سلطانی‌فر  با تشکر از مدیریت و کارشناسان شرکت توسعه و مجموعه ورزشی  آزادی تهران ادامه داد: با توجه به امکانات و شرایطی که لازم بود برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فراهم شود و همچنین الزاماتی که AFC قرار داده بود و برخی فضاها ، معابر و تجهیزات اضافه و بازسازی شود ، در بازدید دو ساعته ای که داشتم ، هشتاد درصد آن محقق شده است و در فاصله 12 روزی که تا فینال باقی مانده ، انشاالله بقیه موارد هم که بایستی انجام شود تا دو سه روز زودتر از بازی برگشت فینال ، اقدامات و امکانات لازم هم تامین می شود.
سلطانی‌فر در  ادامه اظهار داشت : انشاالله روز 19 آبان همزمان با آغاز ماه ربیع الاول که با ولادت پیامبر گرامی اسلام همراه است ،  جشن پیروزی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال پیش بینی نتیجه دیدار فینال لیگ قهرمان آسیا اظهار داشت : پیش بینی من این است که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نماینده ایران پیروز  و فاتح لیگ قهرمان آسیا می شود.
وی ادامه داد: تیم های ایرانی در این دوره به ویژه پرسپولیس نشان داد که تا پایان نود دقیقه تلاش می‌کند و این ظرفیت را دارد که  به امید خدا جام  قهرمانی را کسب کند.
سلطانی‌فر همچنین در خصوص مهمانان خارجی بازی برگشت فینال در ورزشگاه آزادی گفت: بر اساسی اطلاعی که فدراسیون و کنفدراسیون دادند 250  نفر از مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا ، یوفا و فیفا ، روسای ٢٠ فدراسیون همچنین تعدادی از خبرنگاران خارجی حضور داشته باشند که تدابیر لازم را برای میزبانی و پذیرایی از مهمانان خارجی پیش بینی و اتخاذ کردیم که به امید خدا این میهمانان هم بتوانند در این پیروزی و جشن بزرگ و باشکوه مردم ایران سهیم باشند.
وی درباره حضور مقامات ارشد دولت و دعوت از رییس جمهور و معاون اول و وزرا برای تماشای بازی فینال گفت: این بازی یک اتفاق بسیار خوب ملی برای ورزش و مردم ایران است و تلاش می کنیم مقامات ارشد دولت و کشور برای تماشای این بازی به استادیوم بیایند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار بگیرد تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال این مسابقات مشخص شود.

 شاگردان توماس توخل سه‌شنبه این هفته در ورزشگاه خانگی‌شان روبروی این تیم به میدان رفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا شرایط در بازی برگشت در زمین حریف و در حضور هواداران این تیم برای آنها کمی دشوار به نظر برسد.

مولر با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام درباره این بازی حساس نوشت:«من هنوز هم تحت تاثیر جو فوق العاده در ورزشگاه در دیدار لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید هستم. یک تشکر ویژه از همه هواداران بایرن مونیخ برای این بازی می‌کنم.

شرایط در بازی برگشت مشخص است. تیم برنده صعود می‌کند. بنابراین این بازی در حد یک فینال است. ما چهارشنبه شب این فرصت را داریم که رویای کودکی را به واقعیت تبدیل کنیم و به فینال لیگ قهرمانان برسیم. با تمام وجود برای رسیدن به فینال بازی می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم