Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:07:25 GMT

یادواره شهدای رسانه‌ گیلان در کربلای معلی برگزار شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۵۱۷۰

یادواره شهدای رسانه‌ گیلان در کربلای معلی برگزار شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

یادواره شهدای رسانه‌ استان گیلان با محوریت شهید مدافع حرم "حامد کوچک‌زاده" در کربلای معلی برگزار شد. ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم گیلان از کربلا، دومین یادواره شهدای رسانه‌ استان گیلان با محوریت شهید "حامد کوچک‌زاده" با حضور جمع کثیری از زائران گیلانی در کربلا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برگزاری یادواره شهدای رسانه‌ای گیلان در کربلا گفت: این مراسم با محوریت شهید مدافع حرم "حامد کوچک‌زاده" برگزار می‌شود.

محسن جعفری با اعلام اینکه این مراسم پیش‌ یادواره شهید "حامد کوچک‌زاده" است خاطرنشان کرد: یادواره اصلی این شهید والامقام با در تاریخ شهادتش و در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای رسانه‌ای استان گیلان در سال‌های گذشته در کربلای معلی تصریح کرد: این یادواره سال گذشته با محوریت شهید مدافع حرم "سید اسماعیل سیرت‌نیا" برگزار شد‌.

انتهای پیام/ح

R7877/P1357/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • یادواره شهدای رودشتی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا