Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور گفت: قیمت ذرت و سویای که شرکت پشتیبانی امور دام کشور وعده توزیع آن را به مرغداران داده است تفاوت چندانی با بازار آزاد ندارد، ضمن اینکه هیج تضمینی برای کیفیت و زمان تحویل نمی‌دهند.

حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه تفاوت قیمت نهاده‌های دامی‌دولتی با بازار آزاد 40 تا 60 تومان است، اظهار کرد: هر کیلوگرم ذرت با قیمت 1130 تومان و سویا با قیمت 2200 تومان به مرغداران فروخته شده است در حالی که قیمت هرکیلوگرم ذرت در کیفی ترین حالت 1170 تا 1200تومان و سویا 2260 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ذرت شرکت پشتیبانی امور دام اوکراینی است که کیفیت مناسبی ندارد و قابل قیاس با ذرت کیفی برزیلی نیست.

اسدالله نژاد با تاکید بر اینکه این شرکت زمان تحویل را نیز مشخص نکرده است، افزود: مرغداران نسبت به زمانی که قرار است نهاده‌های که بابت آن‌ها پول پرداخت کرده‌اند بی‌اطلاع هستند و این امر برنامه ریزی تولید را برای آن سخت کرده است.

به گفته وی، به دلیل تفاوت اندک قیمت نهاده‌های دامی‌دولتی با بازار آزاد ، عدم تضمین کیفیت و زمان تحویل محصول بیشتر مرغداران تمایلی به دریافت نهاده‌های دولتی ندارند.

نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور یادآرو شد: تجربه‌های گذشته به مرغداران نشان داده هر مقطع زمانی که نیاز به کمک بخش دولتی داشته اند اقدامات انجام شده در زمان مناسب نبوده است و اتکا به وعده‌های آن‌ها ریسک بزرگی است.

اسدالله نژاد در پایان میزان نهاده‌های دامی‌دولتی در نظر گرفته شده را نیز برای تامین نیاز مرغداران کشور ناکافی دانست.

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Aab برچسب ها: مرغداری ، مرغداران ، نهاده دامی ، شرکت پشتیبانی امور دام ، حبیب اسدالله نژاد

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مرغداری مرغداران نهاده دامی شرکت پشتیبانی امور دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از آغاز توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان خبر داد.


محمدمهدی عباس زاده با اشاره به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید برای پرورش بهاره کرم ابریشم از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران، گفت: تعهد سازمان جهاد کشاورزی استان، تحویل ۳ هزار و ۴۰۰ جعبه تخم نوغان است.


وی با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش در فصل بهار، بر ضرورت اطلاع رسانی سریع و مستمر این موضوع از طریق شوراها، دهیاری ها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه برای تحویل و توزیع بموقع تخم نوغان به بهره برداران و علاقمندان این بخش تاکید کرد.


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر، مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل (بندپی شرقی ۲ کارگزار و بابلکنار ۳ کارگزار) را از مراکز تحویل تخم نوغان در استان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل