Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچسترسیتی به اخراج لوپتگی از رئال مادرید واکنش نشان داد و از برد مهم برابر تاتنهام گفت.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی توانست با نتیجه یک بر صفر برابر تاتنهام به برتری برسد.

منچسترسیتی اکنون شش بازی پیاپی است که در لیگ برتر توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گواردیولا با این نتیجه همچنان به رقابت خود با لیورپول و چلسی بر سر صدرنشینی ادامه دادند.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره برکناری لوپتگی از رئال مادرید گفت: برای لوپتگی خیلی متاسفم. او دوست من و انسانی فوق العهاده است. با این حال فوتبال همین است و مربیان وظیفه دارند برنده شوند و ماندن در تیم‌هایی چون بارسلونا و رئال مادرید آسان نیست. به زودی با او تماس می‌گیرم و از حال و احوالش جویا می‌شوم. فوتبال خیلی ساده است. مربیان باید برنده شوند و اگر موفق نشوند اخراج می‌شوند. 

سرمربی منچسترسیتی اضافه کرد: زمین بازی شرایط خوبی نداشت و اگر شرایط زمین خوب بود قطعا گل‌های بیشتری در این دیدار می‌دیدیم. من معتقدم توپی که اریک لاملا از دست داد به خاطر زمین بود و اگر زمین بازی شرایط خوبی داشت، تاتنهام به گل می‌رسید. با این وجود به دو تیم تبریک می‌گویم. این تاتنهام یکی از فیزیکی‌ترین تیم‌هایی بود که من در دوران مربیگری با آن روبرو شدم. تاتنهام تیم خوب و باکیفیتی است و من همیشه این تیم را تمجید کردم و معتقد هستم یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌هایی است که در لیگ برتر هستند.

شاگردان پپ گواردیولا باید پنج‌شنبه در جام اتحادیه برابر فولام دیدار کنند و در ادامه در لیگ برتر، یک‌شنبه به دیدار ساوتهمپتون خواهند رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی لندن باید به مصاف تاتنهام برود.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد تیمش بدون به وضعیت سایر رقبا در کورس قهرمانی به دنبال برد در تمامی مسابقات پیش رو است.

آرتتا درمورد وضعیت تیم گفت: "در دسترس بودن بازیکنان نکته مهمی است. به غیر از یورین تیمبر، بسیار نزدیک است که ما همه بازیکنان‌ را در دسترس داشته باشیم. این باعث می‌شود که در جلسات تمرینی بیشتر کار کنیم و چیز بسیار مهمی خواهد بود."

دردسر انتخاب بازیکنان‌؟

سردرد خوبی است! شما بازیکنان را احساس می‌کنید چون می‌بینید که چقدر به دنبال آن هستند. همیشه سخت است، اما بازیکنان‌ نیز کاملاً آماده هستند تا در هر صورت که ما به آن‌ها نیاز داریم به زمین بیایند. روحیه تیم خیلی خوب است.

کورس قهرمانی؟

بله ما در این کورس حضور داریم. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و در مسابقات پیش رو برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد اما این کاری است که باید انجام دهیم.

وضعیت منچسترسیتی؟

این یک بازی دیگر بود (برد مقابل لوتون تاون) که آن‌ها توانستند به روشی مقتدرانه برنده شوند. ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم.

شانس بالای منچستر سیتی به‌عنوان قهرمان توسط سوپر کامپیوتر؟

امیدواریم که بتوانیم آن کامپیوتر را تغییر دهیم. شاید نیاز به آپلود نرم افزار داشته باشد!

وضعیت یورین تیمبر؟

فردا پس از یک جلسه تمرینی باید در این مورد تصمیم بگیریم. خیلی به بازگشت نزدیک است، نمی‌دانم قرار است به‌زودی برای او اتفاق بیفتد یا نه، اما او خیلی نزدیک است.

ترجیح می‌دهید مانند تاتنهام دو هفته مرخصی داشته باشید یا بیشتر بازی کنید؟

نمی‌دانم. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بازیکنانم برای بازی مقابل یک حریف بزرگ کاملا آماده خواهند بود.

درمورد آنگه پوستکوگلو؟

کاری که او انجام داده واقعاً تأثیرگذار است. زمانی که در تیم ملی استرالیا و ژاپن حضور داشت، او را می‌شناختم. او را دنبال می‌کردم.

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود