Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:16:02 GMT

گوشی هوشمند OnePlus 6T رونمایی شد +تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۵۶۱۶

گوشی هوشمند OnePlus 6T رونمایی شد +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم معارفه شرکت وان‌پلاس در نیویورک برگزار و در این مراسم از گوشی هوشمند OnePlus 6T رونمایی شد. گوشی OnePlus 6T دومین محصول هوشمندی است که در سال 2018 میلادی توسط مسئولان این شرکت عرضه شده و در ابتدای سال شاهد معرفی OnePlus 6 بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی OnePlus 6T بسیار قدرتمندتر از نسخه بدون T ساخته شده است. به طور کلی سه نسخه برای این گوشی در نظر گرفته شده که به ترتیب با 128 گیگابایت حافظه داخلی و رم 6 گیگابایتی، با 128 گیگابایت حافظه داخلی و رم 8 گیگابایتی، 256 گیگابایت حافظه داخلی و رم 8 گیگابایتی؛ سه نسخه متفاوت گوشی OnePlus 6T را تشکیل می‌دهند. درباره قیمت این سه نسخه نیز باید گفت که به ترتیب 549، 579 و 629 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

گوشی هوشمند OnePlus 6T مجهز به صفحه نمایش 6.41 اینچی از جنس OLED با وضوح تصویر 2340x1080 خواهد بود و نسبت تصویر آن نیز 19.5:9 محاسبه شده است. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی نیز می‌توان به حسگر اثر انگشت داخل صفحه و طراحی ناچ بالای نمایشگر اشاره کرد.

از دیگر مشخصات نسل جدید گوشی وان‌پلاس می‌توان به ظرفیت باتری 3700 میلی‌آمپری، دوربین اصلی دوگانه با کیفیت‌های 16 و 20 مگاپیکسلی و پوسته نرم‌افزاری OxygenOS که برگرفته از سیستم عامل نسخه 9 اندروید پای هست اشاره کرد. لازم به ذکر است که در طی مراسم معارفه، مسئولان وان‌پلاس بارها گوشی OnePlus 6T با پرچمداران مطرح دو شرکت گوگل و سامسونگ یعنی گوشی‌های پیکسل 3 و گلکسی نوت 9 مقایسه کردند و نتیجه این مقایسه‌ها همگی به سود گوشی OnePlus 6T بود.

در ادامه تصاویر مربوط به رونمایی گوشی هوشمند OnePlus 6T را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر

انتهای پیام/

گوشی هوشمند OnePlus 6T به صورت رسمی معرفی شد +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

دیگر خبرها

  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد