Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیکی با بیان اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران، شاهد اختلال حرکتی وسائل حمل و نقلی به خصوص در ضلع جنوبی نمایشگاه هستیم گفت: با هماهنگی های انجام شده، توسعه خوبی در پارکینگ های ضلع جنوب و شمال نمایشگاه واقع در بزرگراه چمران انجام شده تا شهروندان هنگام نیاز به پارک خودرو از این ظرفیت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تخصصی شدن برنامه های نمایشگاه بین المللی تهران با مخاطب خاص باعث کاهش بار ترافیکی در محدوده این نمایشگاه شده اما سرنشینان خودروهایی که تمایل دارند از ضلع جنوبی به نمایشگاه بین المللی دسترسی پیدا کنند بعد از عبور از بزرگراه نیایش و خیابان سئول  می توانند وارد پارکینگ و محوطه نمایشگاه شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 ادامه داد: همچنین با ایجاد پارکینگ هایی در ضلع شمالی نمایشگاه بین المللی تهران، خودروها می توانند از مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید چمران به این ضلع از نمایشگاه نیز دسترسی یابند.

اسفراینی نژاد تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، یکبار دیگر تمامی مسیرهای دسترسی به نمایشگاه بین المللی بررسی می شود و پس از انجام مطالعات لازم و همراهی تمامی سازمان ها از جمله: نمایشگاه بین المللی، پلیس راهور، شهرداری منطقه 1 و شهرداری منطقه 3 نسبت به باز تعریف مسیرهای دسترسی، روانسازی تردد خودروها و انجام اصلاحات هندسی در خیابان سئول، تقاطع خیابان نمایشگاه اقدامات لازم انجام می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، طی بازدیدی از نمایشگاه بین المللی تهران، شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 3 و رییس نمایشگاه بین المللی تهران، راهکارهای ترافیکی و مسیرهای دسترسی خودروها و بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی تهران بررسی شد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شهرداری منطقه3 شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم، گفت: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰ هزار بازدیدکننده سال خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا طحانیان شامگاه شنبه _هشتم اردیبهشت_ در برنامه بهار بهار اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰ هزار بازدیدکننده سال خوبی بود و بر این اساس سال ۱۴۰۳ را با نمایشگاه خودروها آغاز کردیم و بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده داشتیم.

وی افزود: هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان تلاش شد سهم کوچکی در این بزرگداشت داشته باشیم و بر این اساس نمایشگاه گل و گیاه و سوغات را داریم که تا دهم اردیبهشت ادامه دارد و تاکنون بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده از تمام کشور داشته‌ایم‌.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در خصوص برنامه‌های پیش‌روی نمایشگاه بین‌المللی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث و هدف‌گذاری‌ها آن است که نقش اصلی خود را ایفا کنیم و در این راستا نمایشگاه‌ها به‌عنوان شتاب‌دهنده و شبکه‌ساز نقشی مهم در مباحث اقتصادی دارند و در کنار این موضوع مباحث اجتماعی نیز قابل اهمیت است.

طحانیان با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ برای ما سالی ویژه است و در این راستا بیش از ۴۵ عنوان نمایشگاهی داریم، اظهار کرد: نیاز بازار موضوعی مهم است که نمایشگاه‌ها متناسب با آن برگزار می‌شود، در کنار نمایشگاه‌ها رویدادهای تخصصی نیز امری قابل توجه است؛ سال گذشته بیش از ۱۷۰ رویداد تخصصی برگزار شد.

وی ادامه داد: شروع فاز ۲ نمایشگاه از دیگر موارد قابل توجه در سال گذشته بود و امید است سالن همایش و تجارت به‌زودی به بهره‌برداری برسد و باید گفت نمایشگاه اصفهان از نظر سازه و زیرساخت منحصربه‌فرد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی در استان عمری بیش از ۳۰ سال دارد، خاطرنشان کرد: از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم و در این راستا نمایشگاه بستری برای نشان دادن صنعت و ظرفیت اصفهان است‌.

طحانیان عنوان کرد: نمایشگاه‌های فرش، طلا، فولاد، فن‌نما، دام و طیور و کشاورزی از جمله نمایشگاه‌های مطرح است که در سطح بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن دارد، همچنین سه نمایشگاه برای دیگر کشورها برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 748589

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران