Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیاری با بیان مطلب فوق افزود: در چند سال گذشته شرایط سختی را تحمل کردم، نمی خواهم خیلی از صحبت ها را مطرح کنم و از آن می گذرم. خیلی اتفاقات برای من افتاد و خیلی ها ناامید شدند که دیگر من پشت خط مانده ام و نمی توانم موفق شوم اما نشان دادم که باید امید داشت و تسلیم نشد. فکر می کنم این تسلیم نشدن من  و توکلم بر خدا باعث موفقیتم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا جایی که توان داشته باشم و تاجایی که بدانم می توانم دل خانواده و هموطنانم را شاد کنم ادامه می دهم. دست از هدفم برای موفقیت در المپیک دست بر نمی دارم.

علیاری در مورد شرایط کشتی گیران ایران در مسابقات جهانی مجارستان اظهار داشت: کشتی گیران ما با توجه به شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی غیرت کردند. ما سربازان این وطنیم و داریم می جنگیم بدون اینکه کوچکترین حرفی بزنیم.

وی تصریح  کرد: رئیس فدراسیون کشتی سپر بلا شده است و هر حرفی هست، به او می زنند. ما بعنوان سرباز کار خود را می کنیم، اما از مردم عزیزمان می خواهم که از کشتی گیران دلگیر نباشند. آن ها واقعا تلاش خود را کردند و هیچکس کم فروشی نکرد. انشاءالله که در آینده مدال بگیرند و بتوانند دل مردم را شاد کنند.

قهرمان بازی های آسیایی در مورد شرایط آماده سازی تیم ملی تأکید کرد: پس از مصدومیتم فقط توانستم در یک تورنمنت شرکت کنم. کلا چهار ماه توانستم تمرین کنم. قرار بود در تورنمنت لهستان شرکت کنیم که متأسفانه به دلیل مشکلات مالی تیم اعزام نشد. 

وی خاطرنشان کرد: این موضوع دقیقا درست است که اعزام نشدن تیم قبل از رقابت های جهانی به تورنمنت های بین المللی یکسری از نقاط ضعف های کشتی گیران را آشکار نمی کند و همین نقاط ضعف کشتی گیران در رقابت های جهانی  در ثانیه های پایانی و یا بر اساس یک مشکل فنی خودش را نشان می دهد و نتایج طور دیگری رقم می خورد. واقعا عیار مسابقات جهانی با تورنمنت ها قابل قیاس نبوده و شکست در رقابت های جهانی قابل جبران نیست.

دارنده مدال برنز جهان در پایان گفت: امیدوارم مدیران کشورمان و آنها که دست اندرکار هستند و می توانند حمایت کنند از کشتی و سایر رشته های ورزشی حمایت کنند. چرا که رشته های ورزشی می توانند کشورمان را به سایر کشورهای دنیا معرفی کنند و ما در ورزش می توانیم خودی در جهان نشان دهیم.

کد خبر 4445534 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی جهان مهدی علیاری کشتی فرنگی اربعین ۹۷ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان مجارستان السد قطر کشتی آزاد کشتی فرنگی فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر سایپا برانکو ایوانکوویچ نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: عباس علی آبادی در حاشیه بازدید از محصولات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران افزود: خیلی ها فاز واردات دارند و بر طبل آن می کوبند زیرا منافعشان در واردات خلاصه می شود اما من به شخصه در مقابل روزنه های رانت خواهم ایستاد.

وی تاکید کرد: مخالف واردات تراکتور نیستیم چرا که ما آنقدر در تولیدات تراکتور توانمند شده ایم و قدرت داریم و بهترین تراکتور دنیا را تولید می کنیم که از واردات نمی ترسیم و کسی توان رقابت در فضای تراکتورسازی ایران را ندارد.

وی افزود: با استعدادی که در تراکتورسازی و توانمندی هایی که در کارگران و مدیرانش سراغ دارم هیچ کس نمی تواند با آنها رقابت کند و من به این موضوع واقف هستم و روی این اصل حساب باز کرده ام.

علی‌آبادی اضافه کرد: وقتی تراکتورهای ایرانی بهترین کیفیت، قیمت مناسب، تحویل دهی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را دارد، چرا باید به فکر واردات باشیم؟

وی گفت: در این تفکر حتما روزنه ای برای رانت وجود دارد که به شخصه شناسایی و جلوی آن را خواهم گرفت.

این مقام ارشد کشور در حوزه صنعت با بیان اینکه تراکتورسازی وزنه ارزآوری برای کشور به شمار می رود و نیاز داخلی به این محصول استراتژیک را نیز تامین می کند، اظهار کرد: تراکتورسازی مورد حمایت وزارت صمت در حوزه های تولید و صادرات و ارز بوده و خواهد بود .

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی نیز گفت : از محل صادرات گروه تراکتورسازی سال گذشته ۶۰ میلیون دلار ارز وارد کشور شده است.

مصطفی وحیدزاده اضافه کرد : وزارت صمت و زیر مجموعه های آن در مباحث ارزی بیشترین همراهی را با تراکتورسازی دارند اما متاسفانه نامه های ما در بروکراسی هایی بنام بانک مرکزی خاک می خورند و این گروه نمی تواند از ارزی که حاصل کرده بهره مند شود.

دیگر خبرها

  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟