Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی خاطرنشان کرد که اگر امسال تیمشان سهمیه آسیایی کسب کند، تا مرداد ماه سال 1398 فرصت دارد که مشکلات را حل کند.

طرفداری- در پی صدور اطلاعیه کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای در رابطه با وضعیت ‏باشگاه‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای و اعلام اینکه باشگاه تراکتور سازی، در بخش ‏ممیزی اسناد و ثبت مدارک در سیستمCLAS‏ در موعد مقرر قانونی، نسبتاً مطلوب عمل نموده ولی به ‏دلیل نقص مدارک و مستندات، در موعد قانونی، حائز شرایط جهت اخذ مجوز حرفه ای و یا ملی در فصل ‏جاری ۲۰۱۹ نیست، باشگاه تراکتورسازی نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از کانال رسمی تراکتورسازی، علی دهقانی، معاونت ورزشی باشگاه تراکتور در این خصوص گفت:

مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌هایی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند حائز اهمیت است و اگر باشگاهی نتواند این مجوز را کسب کند از لیگ قهرمانان کنار گذاشته می‌شود. به طورمثال نفت تهران که به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافت به علت مشکلات مالی و بدهی نتوانست مجوز را در زمان قانونی کسب کند و باشگاه ذوب‌آهن جایگزین این تیم شد.

علی دهقانی در ادامه گفت:

در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا که از بهمن ماه امسال آغاز می‌شود، تیم های پرسپولیس و استقلال قهرمانان لیگ و جام حذفی به همراه ذوب آهن و سایپا در این مسابقات شرکت خواهند کرد در نتیجه عدم کسب مجوز حرفه‌ای تهدیدی را متوجه تیم تراکتورسازی نمی‌کند. اما اگر در مسابقات این فصل لیگ برتر که اردیبهشت ماه تمام می‌شود بتوانیم قهرمان و یا جزیی از ۳ تیم برتر جدول رده‌بندی باشیم و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنیم، تا مردادماه ۹۸ فرصت داریم تا پرونده بدهی‌های داخلی و بین المللی بازمانده از گذشته این باشگاه را حل و فصل نماییم در غیراینصورت فرصت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ را از دست خواهیم داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه

ایپس آسیا عمیق‌ترین تسلیت خود را به مردم فلسطین، به‌ویژه به خانواده رسانه‌های ورزشی، برای ده‌ها روزنامه‌نگار ورزشی از دست رفته و صدها تن از خانواده‌های آنها که قربانی بمباران اسرائیل شدند، ابراز کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نشست اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی آسیا همزمان با هشتادوششمین کنگره جهانی ایپس و بر اساس پیشنهاد ایران و کشورهای قطر، عمان، و عربستان ضمن ابراز تأسف از شهادت سه خبرنگار ورزشی فلسطینی، قطعنامه‌ای به اتفاق آرا به تصویب رسید که در آن از تلفات گسترده مردم در اثر بمباران تهاجمی غزه که زیرساخت‌های بهداشتی، آموزشی و ورزشی را نیز تخریب کرد، ابراز تاسف شد.

درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل

اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی آسیا عمیق‌ترین تسلیت خود را به مردم فلسطین، به‌ویژه به خانواده رسانه‌های ورزشی، برای ده‌ها روزنامه‌نگار ورزشی از دست رفته و صدها تن از خانواده‌های آنها که قربانی بمباران اسرائیل شدند، ابراز می‌کند. در این بیانیه آمده است:

ما برای پایان دادن به جنگی که جان هزاران نفر را گرفت و بسیاری دیگر را مجروح و آواره کرد، دعا می‌کنیم. وضعیت کنونی باعث تعلیق فعالیت‌های ورزشی در غزه و کرانه باختری شده و زندگی خبرنگاران ورزشی و خانواده‌های آنها را که از آوارگی، ترس و درد رنج می‌برند، تحت تاثیر قرار داده است. متأسفانه در نتیجه این وضعیت، خبرنگاران ورزشی دیگر نمی‌توانند به کار خود بپردازند.

ایپس آسیا مایل است حمایت کامل خود را از خانواده رسانه های ورزشی فلسطین و اعضای آن به ویژه ساکنان غزه اعلام کند. از دست دادن خانواده‌ها و عزیزانشان را به آنها تسلیت می‌گوییم و برای مجروحانشان آرزوی بهبودی عاجل داریم.

در پایان، ایپس آسیا بر تعهد مستمر خود به حمایت از خبرنگاران ورزشی در فلسطین تاکید می‌کند تا آنها بتوانند به کار عادی خود به شیوه‌ای ایمن در رویدادهای مختلف ورزشی بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت